اصلاح طرح لبخند (زیباسازی لبخند) از زبان دکتر مهرداد فلاح

دکتر مهرداد فلاح متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی: در واقع زیبایی لبخند، حاصل هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و شکل و رنگ دندان ها است و رعایت تناسبات این اجزاء است که چهره و لبخند را خواستنی و زیبا می‌کند. معمولا در اصلاح طرح لبخند از روش درمانی لامینیت یا کامپازیت ونیر استفاده می‌شود.

دکتر مهرداد فلاح متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی:

به درمانی که موجب زیباتر شدن و جداب شدن حالت لبخند می‌شود، اصلاح طرح لبخند می‌گویند. در این روش درمانی با اصلاح رنگ، ‌شکل، فرم و نامرتبی دندان ها می‌توان لبخندی زیباتر که در آن دندان های سفید، مرتب و منظم نمایش دارد را به بیمار هدیه کرد.

در واقع زیبایی لبخند، حاصل هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و شکل و رنگ دندان ها است و رعایت تناسبات این اجزاء است که چهره و لبخند را خواستنی و زیبا می‌کند. معمولا در اصلاح طرح لبخند از روش درمانی لامینیت یا کامپازیت ونیر استفاده می‌شود.

میزان موفقیت و ماندگاری لامینیت و کامپازیت وینر در درمان اصلاح طرح لبخند چقدر است؟

میزان موفقیت ارتباط مستقیمی با تخصص و تجربه دندانپزشک و کیفیت مواد مورد استفاده و دقت لابراتوار دارد. البته در این مورد نگهداری و مراقبت‌های بیمار هم شرط اصلی است. در صورتی‌که طرح درمان درست باشد و دقت و حساسیت درمان بالا باشد، مشکل و آسیبی به دندان‌ها وارد نمی‌شود ولیکن اگر موارد فوق رعایت نشود درمان با شکست مواجه خواهد شد که این شکست می‌تواند شامل شکستگی و جدا شدن لامینیت از داندان،‌ پوسیدگی، التهاب و یا بیماری لثه باشد.

سن مناسب برای درمان اصلاح طرح لبخند (لامینیت و یا کامپازیت وینر) چه سنی است؟

این درمان‌ها معمولا بعد از سن بلوغ انجام می‌شود و بعد از سن بلوغ محدودیتی از لحاظ سنی برای انجام این درمان‌ها نیست.

اصلاح طرح لبخند در چند جلسه انجام می‌شود؟

این موضوع بسته به سیستم مورد استفاده دارد. در روش درمان لامینیت سرامیکی معمولا سه جلسه لازم است ولی روش کامپازیت ونیر در یک جلسه درمان قابل انجام است.

دکتر مهرداد فلاح متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی:

در سال 1378 از دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی شدند ، در سال 1380 وارد دوره رزیدنتی دندانپزشکی ترمیمی شده و در سال 1382 دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی شدند.

ایشان به طور مستمر در کنفرانسهای علمی و در چندین پژوهش شرکت نموده و موفق به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی گردیده اند. ایشان عضو انجمن دندانپزشکان ترمیمی و همچنین عضو آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD هستند.

شما می توانید جهت ارتباط با شماره تلفن ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122873855

02122860550

آدرس: تهران ، خیابان شریعتی بالاتر از میردامادکوچه شواری پلاک 29 ساختمان پزشکان سینا طبقه 2 واحد 9

drmehrdadfallah

drmehrdadfallah

وب سایت: http://drmehrdadfallah.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ