آیا دهان شویه ها فایده ای دارند؟

nazari
ترکیبی از رنگ ها، فستیوالی از طعم ها و عملکردی برای همۀ اهداف...

 اگر با رعایت برخی قواعد از دهان شویه ها استفاده کنیم، تأثیر آنها را خواهیم دید.اولین هدف دهان شویه ها،  بیرون کردن باکتری های موجود در حفرۀ دهان و روی زبان است.البته این محصول در موقعیت های مختلف دیگر نیز می‌تواند به کار بروند :

به منظور مصرف درمانی:دهان شویه های ضد عفونی کننده به نحوی بسیار دقیق برای تکمیل درمان مشکلات دندانی افراد مبتلا به بیماری های پاردونتال مفید هستند، پارادونتال بافت هایی هستند که از دندان ها محافظت می‌کنند مثل لثه.علاوه بر این برای افرادی که تحت جراحی هایی از جمله جراحی های دهانی یا کشیدن دندان قرار گرفته اند نیز، مناسب است. این دهان شویه ها را فقط می‌توانید در داروخانه ها پیدا کنید.

برای پیشگیری: برخی دهان شویه ها می‌توانند برای پیشگیری از پوسیدگی مجدد دندان ها یا پارادونتیت مفید باشد.دهان شویه های حاوی فلور بخشی از درمان های پیشگیرانه محسوب می‌شوند. این دهان شویه ها عموماً برای افرادی که مینای دندان شان از بین رفته و از حساسیت بسیار بالای دندان های شان نسبت به گرما، سرما و مسواک شکایت می‌کنند، توصیه می‌شود. علاوه بر این، دهان شویه ها برای کودکان و نوجوانانی که ارتودنسی در دهان دارند و یا بزرگسالانی که به خاطر وجود وسایلی خاص نیازمند پاک سازی در عمق هستند، نیز توصیه می‌شوند.یک دهان شویه می‌تواند به حفظ بهداشت و سلامت دهان و دهان کمک کند. با این حال، این محصولات برای کودکان زیر 6 سال توصیه نمی‌شوند، زیرا احتمال دارند مایع دهان شویه را قورت بدهند.

به عنوان یک فرآورده کمکی:دهان شویه ها می‌توانند به عنوان یک فرآوردۀ کمکی و تکمیل کننده ای برای دفعات مسواک زدن های روزانه باشند.از تأثیرات دیگر دهان شویه می‌توان به ایجاد احساس تمیزی بیشتر و خنک تر شدن نفس اشاره کرد.

 ( سیمرغ )

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ