تا‌به‌حال، به لبخند زیبا و دوست ‌داشتنی چند نفر غبطه خورده‌اید؟

zahra
دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو: دندان‌هایی سفید و ردیف که برق می‌زنند و پیش خودتان می‌گویید: چه لبخند زیبایی! ولی واقعیت این است که بسیاری از این لبخندهای زیبا، هنر دست دندا‌نپزشکان است و این افراد از درمان‌های دندا‌نپزشکی ویژه‌ایی به نام «طراحی لبخند» (Smile Design) استفاده کرده‌اند.‌

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

دندان‌هایی سفید و ردیف که برق می‌زنند و پیش خودتان می‌گویید: چه لبخند زیبایی! ولی واقعیت این است که بسیاری از این لبخندهای زیبا، هنر دست دندا‌نپزشکان است و این افراد از درمان‌های  دندا‌نپزشکی ویژه‌ایی به نام «طراحی لبخند» (Smile Design) استفاده کرده‌اند.‌ زیبایی، پدیده‌ای هارمونیک در یک لبخند زیباست که اگر در لبخند کسی به چشم بیاید، آرامش چشم‌نوازی را به بیننده انتقال می‌دهد و حس زیبایی‌پسندی را ارضا می‌کند.

برای طراحی لبخند ممکن است برخی خدمات زیر انجام شود:

ایمپلنت‌های دندان: ایمپلنت جایگزین دائمی و بلند‌‌‌‌مدت دندان از دست رفته است. ایمپلنت علاوه بر شباهت و عملکردی مشابه دندان، طبیعی یکپارچگی و ساختار صورت را نیز حفظ می‌کند.

تاج دندان: تاج‌ پرسلن (سرامیکی/ چینی) بهترین روش ترمیم شکستگی، ترک خوردگی یا لب‌پریدگی دندان است. این روکش‌ها با ظاهر طبیعی‌شان نقص دندان‌ها را کاملا می‌پوشانند.

سفید کردن دندان‌ها: با کمک روش بلیچینگ، روش‌های درمان در منزل و در مطب می‌‌توان دندان‌ها را سفید کرد.

روکش پرسلن (سرامیکی/‌چینی): این روکش‌های بسیار باریک همرنگ دندان به‌طور سفارشی برای هر بیمار متناسب با سطح‌های جلویی دندان به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که اندازه و شکل دلخواه پدید بیاید. روکش، راه‌حل ایده‌آلی برای ترمیم دندان لب پریده و تغییر رنگ‌ داده محسوب می‌شود.

صاف و مرتب کردن: یکی از روش‌هایی که می‌توان با آن به دندان‌ها نظم بخشید، ارتودنسی است که البته امروزه این درمان به‌روش‌های مختلف انجام می‌شود. به عنوان مثال ارتودنسی‌ها‌ی نامرئی کار را تا‌حدودی آسان‌تر کرده‌اند. همچنین با توجه به میزان برهم ریختگی دندان‌ها طول، درمان متفاوت است.

چه خدمات دیگری در بخش دندانپزشکی انجام می‌‌شود؟

خدمات بلیچینگ‌، ونیر کامپوزیت و لامینیت توسط دکتر مرتضى نجفى، جراح، دندانپزشک و ‌ایمپلنتولوژیست در کلینیک آى‌سى‌سى  انجام می‌شود.

دکتر وحید ظفرمندصدیق، متخصص پوست و مو:

پایتخت زیبایی ایران (icc) با حضور برترین متخصصین خاورمیانه شامل: فوق تخصص جراحى پلاستیک، متخصص جراحى عمومى، متخصص پوست و مو، متخصص جراح فک و صورت، جراح، دندانپزشک زیبایى و ایمپلنتولوژیست، متخصص زنان و زایمان و به مدیریت دکتر مرتضی نجفی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند. همچنین پایتخت زیبایی ایران، برترین دستگاههاى روز دنیا را نیز به خدمت گرفتند تا هر آنچه از پزشکى زیبایى مى‌خواهید در یک مجموعه در کنار هم داشته باشید.

شما عزیزان می‌توانید جهت ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02126769200

02126769300

02126769400

02126769500

آدرس: فرمانیه، بلوار اندرزگو، بین سلیمی جنوبی و طالقانی، پلاک 50/1، (طبقه فوقانی هایپر میوه)، واحد 

وب سایت: ircosmetic.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ