رفع موهای زائد به‌وسیله لیزر

mousavi
دکتر مژگان نیرومند پزشک پوست و مو: یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی است که در ایالات متحده انجام می‌شود و دومین روش بعد از جراحی جوانسازی و رفع چین و چروک پوست و سیاهی زیر بغل ناشی از مو است.

لیزر موهای زائد صدف:

رفع موهای زائد به‌وسیله لیزر، یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی است که در ایالات متحده انجام می‌شود و دومین روش بعد از جراحی جوانسازی و رفع چین و چروک پوست و سیاهی زیر بغل ناشی از مو است. امروزه دیگر همه با اصلی‌ترین و موثرترین روش رفع موهای زائد آشنا هستند و می‌دانند لیزر این روزها در رفع این مشکل حرف اول را می‌زند، اما برخی‌ها هنوز از تاثیرگذاری این روش مطمئن نیستند و شاید یکی از دلایلش این است که با عملکرد دقیق آن آشنا نیستند.

لیزر چطور موهای زائد را از بین می‌برد؟

اشعه لیزر با قدرت بالا به پیاز مو، آنها را از‌بین می‌برد. پیگمنت‌های موجود در مو اشعه را جذب می‌کند و موها را درون پیاز مو از‌بین می‌برد. تنوع لیزرها و منابع نوری آنها می‌تواند برای ازبین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار گیرد. درمان لیزر موهای زائد یک روش غیرتهاجمی است که باعث کاهش دائمی و طولانی‌مدت موها می‌شود.

آیا محدودیتی در استفاده از لیزر وجود دارد؟

لیزر می‌تواند موهای زائد بدن و صورت را حذف کند و برای همه رنگ و نوع پوست قابل استفاده است.

آیا لیزر فقط برای پوست‌های روشن روش کاربردی است؟

لیزر موهای زائد ابتدا روی بیماران با پوست‌های روشن انجام می‌گرفت ولی با تکنولوژی‌های جدید این کار برای بیماران با پوست‌های تیره هم انجام می‌شود و برای آنها امنیت به وجود آورده است.

رایج‌ترین لیزرها در بازار کدام‌ها هستند؟

انواع مختلفی از لیزر برای رفع و ازبین بردن موهای زائد استفاده می‌شود که رایج‌ترین آنها الکساندریت(alexandrite) ودیود(diode) نئودیمیومیاگ(Neodymium YAG) و منابع نوری با پالس‌های شدید است.

دکتر مژگان نیرومند پزشک پوست و مو:

دکتر مژگان نیرومند پزشک پوست و مو، دارای 18 سال سابقه کار در زمینه پوست و زیبایی در تهران و مشهد هستند. اکنون ایشان در مرکز لیزر صدف واقع در میدان شیخ بهایی مشغول فعالیت هستند. لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه های الکساندرایت کندلا 2015 و she تحت نظر ایشان انجام می گیرد. تزریق انواع ژل و بوتاکس با هزینه مناسب توسط ایشان انجام می گیرد که تمامی ژل‌ها و بوتاکس‌ها از برندهای مرغوب و مورد تأیید وزارت بهداشت هستند. مشاوره زیبایی در این مرکز رایگان است.

شما عزیزان برای ارتباط با مطب دکتر مژگان نیرومند با شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02188621960

آدرس: ضلع شمال غربی میدان شیخ بهایی- برج صدف- طبقه 12- واحد 128

وب سایت: lasersadaf.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ