کرمی برای درمان مشکل پسوریازیس!

zahra
پارس آزمای طب(سریتا): کرم ANTI PSO + سریتا محصولی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس است. این محصول از اجزا و مواد موثره‌ای تشکیل شده که با مکانیسم‌های کارآمد، باعث درمان و رفع علائم بیماری پسوریازیس (خارش، قرمزی، التهاب، پوسته‌ریزی، پلاک‌های پوستی) می‌شود.

پارس آزمای طب(سریتا):

کرم ANTI PSO + سریتا محصولی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس است. این محصول از اجزا و مواد موثره‌ای تشکیل شده که با مکانیسم‌های کارآمد، باعث درمان و رفع علائم بیماری پسوریازیس (خارش، قرمزی، التهاب، پوسته‌ریزی، پلاک‌های پوستی) می‌شود.

مکانیسم عمل این کرم برای درمان پسوریازیس چگونه است؟

کرم ضد‌پسوریازیس سریتا عوارض بیماری پسوریازیس را با طبیعی کردن تولید سلول‌های پوستی و زمان به بلوغ رسیدن آنها درمان می‌کند. این کرم باعث بهبود عملکرد سدهای دفاعی پوست از طریق فعال کردن سیستم ترمیمی خود پوست می‌شود همچنین با تقویت پوست، مانع از دست دادن رطوبت آن می‌شود. کمپلکس ضد‌التهابی کرم ضد‌پسوریازیس سریتا با مکانیسم‌های کارآمد باعث مهار التهاب پوستی در‌نتیجه رفع مشکلات قرمزی، خارش و تورم پوست میشود. عصاره برگهای بلوط و چای سبز موجود در این کمپلکس باعث مهار رهاسازی هیستامین و مهار سنتز سایتوکاینها توسط سلولهای ایمنی می‌شود. اپی گالوکاتکین گالاتیل گلوکوساید موجود در چای سبز باعث کاهش رهاسازی  IL-8 می‌شود. همچنین با مهار فعالیت  NF-κB که یک فاکتور رونویسی از مدیاتورهای التهابی است، روند تولید التهاب را مهار می‌کند که نتیجه آن مهار قرمزی و تورم پوست است. آلفا بیزابولول موجود در این کمپلکس از ترکیبات گیاهی استخراج شده و باعث مهار سایر سایتوکاین‌های التهابی مانند IL-1 و LTB4 میشود. فلاونوئیدهای موجود در عصاره گیاه کالاندولا مانند آپی ژنین با مهار فسفولیپاز A2، مانع از رهاسازی اسید آراشیدونیک از غشای سلولی شده و باعث مسدود شدن مسیر سیکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز می‌شوند که متعاقب آن سنتز مدیاتورهای التهابی مانند پروستاگلاندین‌ها  و لوکوترین‌ها  مهار می‌شود. اسید سالیسیلیک موجود در این کرم خواص چندگانه دارد. این ترکیب با خواص کراتولیتیکی خود باعث ریزش سلول‌های مرده پوست می‌شود که نتیجه آن پاکسازی پوست از فلس‌ها و ورقه‌های اضافی است. اسید سالیسیلیک همچنین خاصیت ضدالتهابی دارد.

آیا خشکی و ضخامت پوست با این کرم درمان‌پذیر است؟

 کرم ضد‌پسوریازیس سریتا بدن با چند راهکار موثر، خشکی و ضخامت پوست مبتلایان به پسوریازیس را درمان می‌کند. یکی از این راهکارها، آب‌رسانی مناسب به پوست است که به واسطه کمپلکس رطوبت‌رسان موجود در کرم صورت می‌گیرد. اسید هیالورونیک موجود در این کرم یکی از اجزای طبیعی موجود در پوست انسان است که گرایش بالایی به پیوند با مولکول‌های آب دارد بنابراین نقش مهمی در حفظ و نگهداری مولکول‌های آب دارد. اسید هیالورونیک همچنین در رفع چین و چروک‌های پوستی که در پوست‌های خشک بیشتر پدید می‌آید، موثر است. کمپلکس رطوبت‌رسان کرم ضدپسوریازیس سریتا همچنین با تنظیم تعادل اسمزی پوست، باعث رطوبت‌دهی زیاد، سریع و 24‌ساعته در پوست می‌شود. اوره ترکیب دیگر موجود در این کمپلکس، با خاصیت مرطوب‌کنندگی طبیعی و حفظ تعادل چربی آب پوست و افزایش قدرت انعطاف‌پذیری آن، سبب کاهش دفع رطوبت پوست می‌شود.

چه عواملی در این کرم باعث لطافت پوست می‌شود؟

روغن‌های موجود در این کرم نیز نقش مهمی در رفع خشکی پوست و تقویت آن دارند. روغن آرگان حاوی مقادیر بالایی ویتامین‌E است که موجب ترمیم سلول‌های پوست، الاستیک شدن و صاف و براق شدن آن می‌شود. از طرف دیگر وجود مقادیر قابل‌توجه اسیدهای چرب غیراشباع در این روغن، جذب دائمی آب پوست را امکان‌پذیر کرده و باعث حفظ رطوبت و تازگی پوست می‌شود. عصاره آلوئه‌ورا موجود در این کرم نیز باعث بازسازی پوست شده و لطافت را به پوست باز می‌گرداند. از دیگر ترکیبات موثر در این کرم، زینک یا روی است.

ویتامین روی چه نقشی در درمان پسوریازیس دارد؟

روی از‌جمله ترکیباتی است که نقش مهمی در سلامت پوست دارد. یکی از عملکردهای روی تاثیر آن بر روند متابولیسم سلولی است. این ماده تاثیر مهمی روی برخی آنزیم‌های پوستی می‌گذارد که ازجمله این آنزیم‌ها می‌توان به آلکالین فسفاتاز و ماتریکس متالوپروتئیناز اشاره کرد. روی همچنین خاصیت ضدمیکروبی و ضدقارچی نیز دارد. بیماری پسوریازیس در برخی موارد همراه با بیماری‌های قارچی مثل شوره و درماتیت سبورئیک است. این‌گونه بیماری‌های قارچی باعث تشدید علائم پسوریازیس می‌شوند، بنابراین روی موجود در کرم ضدپسوریازیس سریتا با مهار و از بین بردن قارچ‌های مضر، نقش مهمی در سلامت پوست ایفا می‌کند. کمپلکس ویتامینی موجود در کرم ضد‌پسوریازیس سریتا نیز نقش مهمی در طبیعی شدن پوست افراد مبتلا به پسوریازیس دارد. به‌طور مثال ویتامین‌A موجود در این کمپلکس باعث تنظیم تکثیر سلول‌های اپیدرم پوست شده و از تجمع کراتین، ورقه‌ها و پوسته‌های اضافی ممانعت می‌کند. ویتامین‌E موجود در این کمپلکس نیز خاصیت آنتی‌اکسیدانتی داشته و از اکسیداسیون اسیدهای چرب غیراشباع پوست جلوگیری می‌کند. ویتامین‌‌D نیز در تنظیم تکثیر و تمایز کراتینوسیت‌ها نقش دارد.

با مزایای  کرم ANTI PSOبیشتر آشنا شوید!

رفع پلاک‌های پسوریازیس

ترمیم و رفع التهاب پوستی

رفع خارش

کاهش قرمزی

لایه‌برداری مناسب

تحریک بازسازی سلولی

رطوبت‌رسانی 24‌ساعته

اثرات ضدمیکروبی

اثرات آنتی‌اکسیدانی

کرم ضد‌پسوریازیس سریتا آزمون‌های بالینی اثر‌گذاری را پشت‌سر گذاشته و توسط درماتولوژیست‌ها تایید شده است.

شواهدی مبنی بر تداخل کرم ضدپسوریازیس سریتا با سایر محصولات گزارش نشده است.

کرم ضد‌پسوریازیس سریتا باعث نازکی بیش از حد یا حساسیت پوستی همچنین واکنش‌های آلرژیک در افراد تحت درمان نمی‌شود.

کرم ضد‌پسوریازیس سریتا باعث به‌جا ماندن لک روی لباس افراد مصرف‌کننده و اختلالات پیگمانتاسیون پوستی نمی‌شود.

طریقه مصرف کرم ANTI PSO:

ابتدا و قبل از مالیدن کرم، سطح پوست را خشک و تمیز کنید. سپس مقدار مناسبی از کرم را روزی دو بار و به‌طور یکنواخت روی پوست بمالید.

پارس آزمای طب(سریتا)

گروه پارس آزمای طب در سال1383 با شکل‌گیری هسته تحقیقاتی شروع به فعالیت کرد و به پشتوانه چندی از پژوهشگران جوان،  پروژه تحقیقاتی خود را با نگاهی صرفا پژوهشی و فارغ از صنعت و تولید آغاز و پس از چندی با‌توجه به نتایج درخشان آن تحقیقات و تشویق جمعی از صاحب‌نظران، مجموعه پارس آزمای طب این افتخار را پیدا کرد تا تنها مجموعه‌ای باشد که فعالیت خود را با تحقیقات شروع کرده و سپس به سمت تولید روی آورده است. داشتن نگاه علمی و پژوهشی در مجموعه پارس آزمای طب سبب آن شد که فارغ از هرگونه کار کپی‌سازی، تمام فرمولاسیون محصولات را خود طراحی کرده و به افتخاری بزرگ در عرصه علم و دانش کشور نایل آید. این مجموعه باتوجه به حضور پررنگ خود، گام‌های بلندی را به پشتوانه جمعی از جوانان پرانگیزه این مرز و بوم در جهت ارتقا و اعتلای علمی و پژوهشی کشور برداشته و امیدوار است در آینده نیز قدم‌هایی به‌یاد ماندنی و یادآور بزرگان خوش‌آوازه سرزمین پارسی بردارد.

آدرس و تلفن جهت ارتباط با شرکت پارس آزمای طب(سریتا): 

تهران، اتوبان ستاری، نرسیده به پیامبر غربی،بعد از همت، روبروی مجتمع کورش،نبش کوچه دوم، پلاک2- کدپستی ١٤٧٣٩٧٤٣١١


02145857000

وب سایت: www.cerita.ir/fa

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ