رازهای ایجاد هیجان بیشتر در زندگی عاشقانه

مهرناز زاوه
آیا می‌خواهید رابطه جنسی‌تان را از حالت عادی به یک رابطه پرشور تغییر دهید؟ کارشناسان ما بهترین مشاوره‌ها را به شما می‌دهند.

آیا می‌خواهید رابطه جنسی‌تان را از حالت عادی به یک رابطه پرشور تغییر دهید؟ کارشناسان ما بهترین مشاوره‌ها را به شما می‌دهند. 
فیتنس
وضعیت تناسب اندام شما گویای این است که چقدر می‌توانید جذاب و وسوسه‌انگیز باشید. وقتی ورزش می‌کنید، مغزتان هورمون اندورفین ترشح می‌کند که باعث بهتر شدن خلق و خوی شما و آرامشتان می‌شود. این وضعیتی از ذهن است که در آن در اوج حالت برانگیختگی هستید. اگر می‌خواهید از رابطه‌ی خود با شریکتان بیشتر لذت ببرید سعی کنید ذهن و جسمتان را از مزیت‌های ورزش کردن بهره‌مند سازید. اگر نسبت به جسم و تن خود غرور داشته باشید، قدرت و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و شریکتان مجذوب شما می‌شود.
غذا
احتمالا حواستان به میزان مصرف کالری و اینکه چه می‌خورید خواهد بود، اما برای آنکه میل جنسی خود را هم تقویت کنید، باید سعی کنید گزینه‌های غذایی مهمی را انتخاب نمایید. خوردن دنبلان و صدف یا نوشیدن الکل شهوت شما را زیاد نمی‌کند. گوشت کم‌چرب، سبزیجات سبز و میوه‌های کمرنگ همه و همه گزینه‌هایی عالی برای تقویت و افزایش میل جنسیتان محسوب می‌شوند. در واقع این‌ها باعث زیاد شدن جریان خون به قلب و اندام‌های جنسی شما شده و به برانگیختگی شما کمک می‌کند.
جذاب و سرشار از اعتماد به نفس
شما به این فکر می‌کنید که چطور شکمتان را آب کنید، و شوهرتان بیشتر حواسش به این است که آن لحظه بیشترین لذت را ببرد. شریک جنسی شما اصلا در فکر این نیست که شما ۲.۵ کیلو وزن کم کرده‌اید، او فقط از روی حرکاتی که انجام می‌دهید تحریک و برانگیخته می‌شود. اما پیشنهاد ما این است که همه‌ی این‌ها را کنار بگذارید و به آنچه که شما و شریکتان را بیشتر هیجان‌زده می‌کند توجه کنید. بگذارید مردان، رازهای نهفته در نگاه شما زنان را با تماس چشمی کشف کنند. 
(منبع: webmd)

چرا بعد از خوردن شام تمایل بیشتری به برقراری رابطه‌ جنسی دارید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ