آراف (RF) بهترین مکمل بعد از انجام روش‌های کمک لاغری

مرکز لاغری و زیبایی رزا: یکی از روش‌های توصیه شده برای برطرف کردن چربی‌های موضعی، دستگاه آراف (RF) است که مورد تایید‌FDA است. روش کویتیشم و آراف مکمل یکدیگر هستند.

مرکز لاغری و زیبایی رزا:

یکی از روش‌های توصیه شده برای برطرف کردن چربی‌های موضعی، دستگاه آراف (RF) است که مورد تایید‌FDA  است. روش کویتیشم و آراف مکمل یکدیگر هستند. این دو روش در کنار هم جوابدهی بهتری را برای فرد کاندیدا به همراه دارند. به‌عنوان مثال در یک جلسه کویتیشن و بعد از آن آراف انجام می‌دهیم که هر دوی این روش‌ها با ریسک خاصی همراه نیستند. اگر فرد سابقه بیماری‌های بدخیم، عفونت پوستی نداشته باشد، همچنین باردار نباشد و منع خاصی نداشته باشد، می‌تواند برای رسیدن به اندام متناسب از این روش‌ها استفاده کند.

آراف برای چیست؟

برای کاهش سایز است و پوست را سفت می‌کند.

اگر از یک روش دیگر برای کاهش سایز استفاده کنیم از این روش هم می‌توانیم استفاده کنیم؟

بله حتما، منتها متفاوت است. مثلا اگر فردی کرایولیپولیز کرده و پوستش دچار افتادگی شده باشد، بعد از یک هفته فاصله می‌تواند آراف انجام دهد چراکه همزمان در یک جلسه نمی‌توان از هر دو روش استفاده کرد. البته کویتیشن و کرایولیپولیز را می‌توان در یک جلسه انجام داد، اول کرایولیپولیز  بعد کویتیشن  ولی برعکس آن امکان‌پذیر نیست، چراکه بعد از کرایولیپولیز آب در موضع جمع می‌شود و بعد کویتیشن به‌عنوان مکمل، برای درمان چاقی موضعی می‌توان استفاده کرد که تاثیر آن هم افزا است و یکدیگر را کمک می‌کنند که تاثیرگذاری بهتری داشته باشند.

مرکز لاغری و زیبایی رزا:

مرکز لاغری و زیبایی رزا: ارایه کلیه خدمات زیبایی وجوان سازی/ توسط پزشک متخصص درمطب/ برای آگاهی از خدمات با ما تماس بگیرید. هایفو، میکرونیدلینگ، جوانسازی، بوتاکس، مزو، پی آر پی، طب سوزنی،RF وغیره

شما عزیزان برای ارتباط با مرکز لاغری و زیبایی رزا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122139022

02122139026

آدرس: سعادت آباد، کوچه نهم، درمانگاه نیایش، طبقه چهارم

Roza_beauty_center

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ