تزریق ژل، بهترین روش برای برجسته سازی صورت!

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین: قبل از شروع درمان، ناحیه مورد‌نظر تمیز شده و از مواد بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن ناحیه قبل از انجام تزریق‌ها استفاده می‌شود. در ادامه پزشک متخصص مقدار مناسب از ژل را زیر پوست بیمار تزریق می‌کند تا به میزان برجسته‌سازی و فرم مورد‌نظر برسد.

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین:

قبل از شروع درمان، ناحیه مورد‌نظر تمیز شده و از مواد بی‌حسی موضعی برای بی‌حس کردن ناحیه قبل از انجام تزریق‌ها استفاده می‌شود. در ادامه پزشک متخصص مقدار مناسب از ژل را زیر پوست بیمار تزریق می‌کند تا به میزان برجسته‌سازی و فرم مورد‌نظر برسد. در این حالت با‌توجه به نوع ژل و نواحی مورد‌نظر برای برجسته‌سازی و فرم‌دهی، شخص باید بتواند برجسته شدن و فرم دلخواه خود را بلافاصله پس از تزریق ژل مشاهده کند.

پس از تزریق ژل:

نتایج و افزایش جذابیت بلافاصله در فرد قابل مشاهده است. معدودی از افراد پس از اتمام با میزان کاملا اندکی کبودی و تورم مواجه شده، اما این علائم موقت هستند و پس از مدتی خود به خود و بدون هیچ درمانی بر‌طرف می‌شوند. همچنین شخص می‌تواند بلافاصله پس از اتمام کار حتی آرایش کرده یا به محل کار خود بازگردد.

برای حداکثر کردن نتایج پس از تزریق ژل‌های پوستی، توصیه می‌شود اقدامات مراقبتی زیر را مورد توجه قرار دهید:

 نواحی فرم دهی شده را برای ۲۴ساعت پس از تزریق مالش ندهید. از سولاریوم استفاده نکنید و از قرار دادن پوست نواحی فرم دهی شده درمعرض نور خورشید برای دو هفته پس از تزریق ژل خودداری کنید.

فعالیت‌های عادی مراقبت از پوست و آرایش‌های موردنظر خود را بدون وارد کردن فشار اضافی به پوست انجام دهید.

مدت دوام و ماندگاری نتایج:

زمان دوام و ماندگاری نتایج تزریق ژل، بستگی به نوع ژل استفاده شده ناحیه تحت‌درمان دارد. برای مثال، تزریق‌های انجام شده در ناحیه لب‌ها با سرعت بیشتر در مقایسه با مواد تزریق شده به خطوط خنده و اندوه از‌بین می‌روند. به‌طور کلی، هرچه غلظت این محصولات بیشتر و در لایه‌های عمیق‌تر پوست تزریق شود، دوام و ماندگاری نتایج افزایش پیدا خواهد کرد.

ژل‌های هیالورونیک دوام و ماندگاری موقت دارند و به‌همین دلیل اغلب، اولین محصولاتی هستند که قبل از بقیه پیشنهاد می‌شوند. این نوع ژل‌ها معمولا تا دو سال باتوجه به نوع تزریق، دوام و ماندگاری دارند.

عوارض:

ژل‌ها معمولا به‌عنوان یک روش درمانی زیبایی موثر و کاملا بدون عارضه هستند. از آنجا که از موادی ساخته شده‌اند که در بدن انسان نیز وجود دارند (مانند غضروف‌ها، چشم و…) می‌توان گفت که قرمز شدن و ورم اندک پوست پس از تزریق تنها عوارض جانبی این روش است که پس از مدتی خود به خود و بدون نیاز به هیچ درمانی از بین می‌روند.

هزینه و قیمت:

از آنجا که میزان برجسته‌سازی و فرم‌دهی اجزای مختلف صورت با یکدیگر فرق دارند و همچنین میزان سی‌سی مورد‌نیاز برای هر بخش و هر فرد متفاوت است، محاسبه هزینه و قیمت تزریق ژل تنها پس از مشاوره بالینی توسط پزشک متخصص قابل‌محاسبه است.

ژل‌های پوست از چه موادی ساخته می‌شوند؟

هر کدام از ژل‌ها دارای فرمول منحصر به فرد برای خود هستند و به این ترتیب دارای ساختار، تراکم و عمق تزریق متفاوت هستند. به این ترتیب بعضی ژل‌ها برای درمان نواحی خاص بدن مناسب‌تر از بقیه هستند. معمولا‌ ژل‌های پوست با‌توجه به ماده‌ای که از آن ساخته می‌شوند، طبقه‌بندی می‌شوند. توجه داشته باشید که از محصولات مورد تایید سازمان غذا و دارو آمریکا    (FDA)  و نام‌های تجاری معتبر برای اهداف زیبایی استفاده کنید و این درمان را با مراجعه به مراکز درمانی معتبر و پزشکان متخصص که دارای برد تخصصی در حوزه جراحی زیبایی هستند، دریافت کنید.

مرکز تخصصی پوست، مو و لیزر شاین:

دکتر امیر قهرمانى مدیر مرکز تخصصی لیزر شاین، دانش آموخته دانشگاه تهران با ٧ سال سابقه کار در زمینه زیبایى و گذراندن دوره هاى حرفه اى مراقبت از پوست(skin care) و کاربرد لیزر در زیبایى و اخذ مدارک معتبر بین المللى از دانشگاههاى فرانسه و سوییس است. ایشان با بهره گیرى از علم روز دنیا مفتخر به افتتاح شعبه دوم کلینیک زیبایى شاین در سعادت آباد هستند. شماره نظام پزشکى١٣٢٠٨١ دکتر قهرمانی با بکار گیرى از برترین تکنولوژى هاى روز دنیا عملکردى معجزه آسا در رفع چین و چروک و فرم دهى صورت در کمترین زمان و بهترین نتیجه را دارد. کاشت مو و ابرو با روش هاى fit وfut و ترکیبى. دیگر خدمات: تزریق بوتاکس و ژل‌هاى فرم‌دهنده با بهترین مواد، لیفتینگ صورت با نخ‌هاى جوانسازى، مزوتراپى، و…

جهت ارتباط با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122082959

02122082960

09380631020

09123598184

09124468743

آدرس: سعادت‌آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان پنجم، پلاک 6، طبقه 4، واحد 19 

shine.clinic

shineclinic

وب سایت: shine-clinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ