کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک

mousavi
مرکز تخصصی موی رنسانس: بنیانگذار کاشت مو به روش SUT و ترمیم مو به روش HRT در ایران

مرکز تخصصی موی رنسانس:

مرکز تخصصی موی رنسانس تنها بنیانگذار تکنیک SUT در ایران است. این تکنیک  جدیدترین و بهروزترین روش پیوند مو در دنیاست. در این تکنیک برتر کاشت مو دیگر مانند روش‌های رایج و سنتی نیازی به برش، جراحی، به‌جا ماندن اسکار یا درد و زمان طولانی دوره نقاهت و غیره نیست، علت برتری این تکنیک جدید با سایر روش‌های رایج به شرح زیر است:

  • برداشت سریع و دقیق گرفت‌ها زیر نظر مجرب‌ترین تیم دوره‌ دیده و باتجربه کاشت مو
  • پس از آن نگهداری گرفت‌های برداشته شده و سلامت آنها تا مرحله کاشت
  • انجام اسلیفت‌های بسیار ظریف کاشت گرفت‌ها که به فاصله زیر یک میلی‌متر انجام می‌شوند

این مراحل گفته شده از مزیت‌های این تکنیک نسبت به سایر روش‌های کاشت مو است. 

از دیگر مزیت‌های روش کاشت مو به صورت SUT

  • همچنین رکورد برداشت و پیوند مو تا 14000هزار تار موی واقعی (‌سهبرابر نسبت به روش‌های رایج است) را انجام داده‌ایم.
  • در این تکنیک جدید شما شاهد تراکم بالا و خط رویش طبیعی هستید‌ تا جایی که هیچ‌کس قادر به تشخیص پیوند موهای شما نخواهد بود.
  • به‌علاوه مانند دیگر روش‌های سنتی (FIT) و (FUT) نیازی به جلسات مکرر، صرف زمان طولانی برای برداشت و کاشت مو نیست.
  • طراحی خط رویش یا همان
     
    Hair line توسط تیم مجرب کاشت مو (هماهنگ با مدل دلخواه شخص) انجام می‌شود.
  • مشاهده موهای کاشته شده پس از کاشت موی طبیعی که به‌صورت نیم الی  یک سانتی در همان روز کاشت با تراکم بالا در یک جلسه قابل رویت خواهد بود.

در تکنیک کاشت موی (SUT‌) از بین رفتن فولیکول‌های برداشت شده به صفر می‌رسد، زیرا طی یک فرآیند (بسته به میزان تراکم بانک موی شخص) ماکسیمم برداشت گرفت‌ها را شاهد هستیم، چراکه در فریز کردن فولیکول‌های موی شخص تمام گرفت‌های برداشت شده سالم مانده و توسط تیم مجرب کاشت به‌صورت بسیار ظریف و با دقت بالایی در محل موردنیاز پیوند داده می‌شوند. پس از انجام کاشت مو،  توسط‌ مرکز موی رنسانس، تحریک و تقویت سریع مو و رشد و زخیم شدن  مجدد موهای قبلی (موهای قبل از کاشت) شخص را نیز  شاهد هستیم.

[video1]

ترمیم مو به روش‌HRT:

این تکنیک به دو روش قابل انجام است:

  1. روی سطح پوست 
  2. لابه‌لای موهای شخص 

مرکز تخصصی موی رنسانس با دارا بودن بانک موی صددرصد طبیعی که هم جنس و به‌طور کلی همزاد با موهای شخص کاندیداست را با تراکمی بالا و با خط رویش بسیار طبیعی قابل انجام کرده است، به‌طوری که شخص کاندیدای ترمیم مو، شاهد بازگشت چهره خود به قبل از ریزش موهای خود در یک جلسه خواهد بود.

تکنیک این روش به چه صورت است؟

در تکنیک ترمیم موی Micro HRT  پس از اسکن موی شخص همان‌طور که گفته شد با استفاده از بانک موی صددرصد طبیعی (همانند با جنس، رنگ و حالت موی فرد) استفاده می‌شود. از دیگر مزیت‌های این روش بدون جراحی، درد و خونریزی بودن آن است که در یک جلسه قابل انجام است.

همچنین در سال 2016 پس از ارتقای این تکنیک علاوه بر مطالب بالا از فناوری جدید روز دنیا به اسم نوتریوم استفاده شده است. در این فناوری پوست و مو به‌صورت دقیق بررسی و آناتومی میشوند. چرا که شبکه صددرصد شبیه‌سازی شده با پوست انسان است که انگار موها از داخل آن روییده شده است. این روش  کاملا طبیعی بوده تا جایی که  حتی از فاصله نزدیک قابل تشخیص نخواهد بود. 

این تکنیک جایگزینی مناسب برای موهای از دست رفته شخص است.

این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که این روش بهترین و جدیدترین تکنیک استاندارد روز دنیاست و دارای مجوز FDA امریکا و وزارت بهداشت است.

تکنیک Micro HRT

این روش برای آقایان و بانوان  در یک جلسه قابل انجام است که با ظاهر، فرق سر و خط رویشی طبیعی که کاملا بدون عوارض است، انجام می‌شود، به‌طوری که اطرافیان شخص ناباورانه برگشت چهره او را شاهد هستند و این تکنیک بهروزترین و بهترین تکنیک ترمیم مو در جهان است که چه از نظر بهداشتی و چه از نظر شرعی مورد تایید است. 

لازم به ذکر است:

استحمام به‌صورت هر روز، استخر، سشوار، استفاده از ژل سر، رنگ کردن موها و به‌طور کلی هر کاری با موهای طبیعی می‌توان انجام داد، با این تکنیک هم قابل انجام است.

مرکز تخصصی موی رنسانس:

مرکز تخصصی موی رنسانس: بنیانگذار کاشت مو به روش SUTو ترمیم مو به روش HRTدر ایران

شما می توانید جهت ارتباط با مرکز تخصصی موی رنسانس با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

آدرس شعبه مرکزی:میدان ولیعصر، جنب سفارت عراق، ساختمان مینو، طبقه 4 واحد 402

تلفن: 02188909051 – 02188909050

موبایل:  09122115442  (مشاوره آنلاین تلگرامی)

وب سایت ها:

www.hrthair.com

www.suthair.com

www.ronesance.com

www.taksiremoo.com

www.iranivs.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ