یک قاب زیبا برای چشم‌های‌تان بسازید…

از تیغ زدن ابرو با هر بار برداشتن آن خودداری کنید زیرا علاوه بر زود در آمدن ابروها، تارهای موی ابرو را کلفت‌تر کرده، باعث شکستگی موهای ابرو در زیر پوست می شود.

اکنون یک قاب زیبا برای چشم‌های‌تان ساخته‌اید؛ قابی که می‌تواند زیبایی چشم‌های‌تان را چند برابر کند.

الو دکتر می گوید:

اگر ابرو ندارید

نداشتن ابرو

ممکن است ابروهای‌تان را به دلایل متعددی از دست داده ‌باشید، مثلا به دلیل بیش از اندازه با موچین کندن یا پیری یا حتی شیمی‌درمانی یا… اما نگران نباشید، می‌توانید همانند ابروهای طبیعی جای آن را بکشید. اول از همه یک مداد همرنگ ابرو‌های طبیعی‌تان را انتخاب کنید و خیلی ملایم جای ابروهای قبلی را با همان حالت بکشید. بعد از مداد باید به سراغ سایه ابرو بروید و با یک برس ابرو روی قسمت‌های کشیده‌ شده را پر کنید. حواس‌تان باشد که باید تمام سطح ابرو به طور یکنواخت رنگ داشته باشد.

اگر ابرو تنک شد‌ه است

اگر ابروهایتان تنک شده یعنی به طور نقطه نقطه بخش‌هایی از آن خالی شده‌است باید به طریقی این جاهای خالی را بپوشانید، البته باید حواستان باشد که حالت ابرو مصنوعی نشود، بهترین کار این است که با مداد ابرو یا با سایه ابرو روی قسمت‌های خالی ضربات آهسته بزنید. اگر احساس کردید که هیچ کدام از این روش‌ها به تنهایی جواب نمی‌دهد، می‌‌توانید از هر دو روش همراه هم استفاده کنید.

فاصله زیاد بین ابروها

فاصله ابرو

وقتی فاصله بین ابروها خیلی زیاد باشد حالت چشم‌ها تغییر می‌کند، که نه چشم‌ها می‌توانند خود را نشان دهند و نه ابروها. به همین دلیل توصیه می‌کنیم گوشه داخلی ابروها را با سایه ابرو اصلاح کرده و به آنها حالت دهید. باید ابروها به طریقی پر شوند تا یک خط مستقیم در گوشه داخلی خودنمایی کند.

ابروها را تیغ نزنید

از تیغ زدن ابرو با هر بار برداشتن آن خودداری کنید زیرا علاوه بر زود در آمدن ابروها، تارهای موی ابرو را کلفت‌تر کرده، باعث شکستگی موهای ابرو در زیر پوست شده و موهای زیر پوستی ابرو را زیاد می‌کند. همچنین موها در خلاف جهت ابروها بیرون خواهد آمد و به مرور جهت ابروها کاملا به سمت پایین عوض خواهد شد، در این شرایط شما فرم اولیه ابروهای‌تان را که به شکل زیبایی به سمت بالا شانه می‌شد از دست خواهید داد.

چند فوت کوزه‌گری

1. یک پارچه لطیف گرم روی ابروی خود بکشید تا برداشتن ابرو آسان‌تر شود.

2. ابروهای‌تان را بیش از حد برندارید چون به شما چهره متعجب می‌دهد.

3. از موچین جنس خوب و دارای لبه‌های نازک و کیپ استفاده کنید تا به هنگام برداشتن ابرو موی ابرو را نشکند.

4. موها را یک به یک بچینید. آنها را محکم و در جهت رویش مو بکشید.

5. ابتدا از وسط ابرو و بالای بینی شروع کنید تا به درد آن عادت کنید. چون این قسمت از پوست نسبت به پوست بالای چشم حساسیت کمتری دارد.

6. اگر درد این کار زیاد بود قبل از ادامه مقداری خمیر دندان روی ابروی‌تان بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. این کار حالت بی‌حسی به پوست می‌دهد.

7. برداشتن ابرو را از داخل ابرو به سمت خارج ابرو انجام دهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ