بریلیانس چیست؟

zahra
دکتر شاهرخ یگانه، متخصص ارتودنسی: شاید اکثراً با این مفهوم متد زیبایی (بریلیانس) آشنا نباشند چون این روش به تازگی در دنیا انجام می شود.تقریباً مشابه همان فرآیند لومینیرز است با تفاوت آنکه رنگ دندان فوق طبیعی می شود و از شفافیت بسیار بالائی برخوردار است.

 دکترشاهرخ  یگانه، متخصص ارتودنسی:

بریلیانس چیست؟

شاید اکثراً با این مفهوم  متد زیبایی آشنا نباشند چون این روش به تازگی در دنیا انجام می شود.تقریباً مشابه همان فرآیند لومینیرز است با تفاوت آنکه رنگ دندان فوق طبیعی می شود و از شفافیت بسیار بالائی برخوردار می باشد، انعکاس نور بر روی دندان بیشتر از  دندان طبیعی است. این روش فقط در خارج از کشور انجام می شود. بازیگران هالیوود از سال 2016 با این روش از دندانهای زیبا بهره می برند و بهترین لبخند هالیوودی را نصیب خود می کنند.

 

نکات مهم این مرکز برای انجام بریلیانس:

دکتر یگانه برای اولین بار این متد را در ایران به اجرا گذاشته است،تا بتواند برای ایرانی های عزیز بهترین لبخند دنیا را به ارمغان بیاورد. حس زیبایی وصف ناپذیر لبخند، با این روش در مرکز دکتر یگانه  برای شما محقق می شود. ضمناً چون ساخت ونیر بریلیانس در ایران مقدور نیست بازهم مشابه ونیر لومینیرز باید این ونیر در اروپا و امریکا ساخته شود .

 دکترشاهرخ  یگانه دارای بورد تخصصی ارتودنسی از اروپا، دارنده گواهینامه ایمپلنت از آمریکا، اروپا و استرالیا، دارنده گواهینامه زیبایی از آمریکا

کلینیک دندانپزشکی دکتر یگانه از ابتدای سال 1395 درغرب تهران شروع به فعالیت کرده و در حال ارائه خدمات با بهره مندی از بهترین دستگاهها و تجهیزات مدرن و تکنولوژی روز دنیا است.

چرا مرکز دکتر یگانه:

یکی از مهمترین مسائل در امور درمانی و زیبایی دندان این است که مراجعه کننده مرکزی را انتخاب کند که قادر به انجام همه امور دندانپزشکی باشد. این مساله از آنجایی مهم است که بیمار در کلینیک های متعدد برای درمان های مختلف و عملیات های گوناگون سرگردان نشود. طبیعتا کلینیکی قادر به انجام این مهم است که:

1-    تجهیزات بسیار مدرن و حرفه ای داشته باشد.

2-    پزشکانی زبده و خبره با تخصص های گوناگون در آن مرکز مشغول به فعالیت باشند.

3-    از لحاظ فضای فیزیکی به اندازه ای بزرگ باشد که بتواند تمام بخش ها را راه اندازی کند.

در حال حاضر مرکز دندانپزشکی دکتر یگانه با بهره گیری از نکات یاد شده تمام خدمات دندانپزشکی را برای شما مراجعه کننده عزیز در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهد.

آدرس و شماره های تماس:

تهران، از غرب به شرق نرسیده به اتوبان ستاری، نبش خیابان ورزی شمالی، کوچه یک شرقی، ساختمان مینیاتور (بالای گل فروشی مینیاتور)، طبقه سه، واحد 9 و 10

02144155090

02144154090

تهران، الهیه، میدان تختی، نبش هفدهم تختی، پلاک 8، (ساختمان رز)، واحد 204 

02122392365

yeganehclinic (مشاوره در تلگرام با دکتر یگانه)

وب سایت: yeganehclinic.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ