گالری عمل رینوپلاستی دکتر مهرداد آرمان پور

دکتر مهرداد آرمان پور متخصص و جراح پلاستیک و زیبایی: عمل رینوپلاستی برای زیباتر کردن شکل و فرم بینی، و ایجاد تناسب میان بینی و سایر اعضای صورت، با در نظر گرفتن عملکرد اصلی بینی صورت می گیرد. بینی از مهمترین اجزای صورت است که اندازه و شکل آن تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر افراد دارد.

دکتر مهرداد آرمان پور متخصص و جراح پلاستیک و زیبایی:

عمل رینوپلاستی برای زیباتر کردن شکل و فرم بینی، و ایجاد تناسب میان بینی و سایر اعضای صورت، با در نظر گرفتن عملکرد اصلی بینی صورت می گیرد. بینی از مهمترین اجزای صورت است که اندازه و شکل آن تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر افراد دارد.

برخی بیماران انتظارات غیر عادی از عمل بینی دارند اما فرد باید واقع بین باشد و این را بداند عمل بینی حتما در چهره اش تاثیرات خوبی خواهد داشت به شرط آنکه کار، درست و منطقی انجام پذیرد. 

دکتر مهرداد آرمان پور متخصص و جراح پلاستیک و زیبایی:

دکترآرمان پور تحصیلات خود را در رشته پزشکی دانشگاه تهران شروع کردند و از این دانشگاه با رتبه بالا موفق به اخذ دکترا شدند سپس در دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته جراحی ادامه تحصیل دادند و موفق به اخذ دانشنامه تخصصی در جراحی گردیدند بعد از آن عازم آلمان و فرانسه شدند و تحصیلات تکمیلی خود را در این کشورها انجام دادند.

از فعالیت های ایشان در زمینه کلیه اعمال جراحی پلاستیک و زیبایی در صورت، بینی، سینه، شکم و اندامها

شما عزیزان برای ارتباط با دکتر مهرداد آرمان پور با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

021۸۸۳۰۳۵۴۸ 

021۸۸۸۴۵۹۸۸ 

موبایل: ۰۹۳۶۳۶۳۴۰۷۲

وب سایت:  drarmanpour.ir

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ