چطور بدون برش و خون‌ریزی، افتادگی پلک را درمان کنیم؟

mousavi
دکتر بنفشه علایی، پزشک پوست، مو و زیبایی: یکی از جدیدترین روش‌ها که برای سفت کردن پوست پلک توصیه می‌شود استفاده از پلاسماست.

دکتر بنفشه علایی، پزشک پوست، مو و زیبایی

یکی از جدیدترین روش‌ها که برای سفت کردن پوست پلک توصیه می‌شود استفاده از پلاسماست.

آیا این روش می‌تواند جایگزین جراحی بلفاروپلاستی شود؟

اگر افتادگی پلک شدید باشد این روش نمی‌تواند گزینه مناسبی برای رفع افتادگی باشد. اما در مواردی که سن شخص کم یا افتادگی پلک فوقانی خفیف باشد، روش پلاسماجت مورداستفاده قرار می‌گیرد. پلاسما روشی غیرتهاجمی است که باعث جمع شدن پلک فوقانی می‌شود و هیچ‌گونه عوارضی به همراه ندارد. اما بعد از انجام پلاسماجت نیاز است ۴۸ساعت مراقبت انجام شود. تورم پلک بعد از انجام این کار طبیعی است و بعد از چند روز ازبین می‌رود. استفاده از کرم‌های مخصوص بنا به توصیه پزشک لازم است.

تعداد جلسات به چه صورت است؟

کاملا بستگی به میزان افتادگی و نوع پوست دارد. تعداد جلسات درمانی معمولا بین‌ یک تا سه جلسه درمانی لازم است. بسیاری از بیماران طی یک جلسه بهبود کامل دارند ولی در تعدادی از بیماران جلسات تکمیلی دوم یا سوم لازم است.

مکانیسم انجام این عمل چگونه است؟

همانطور که ذکر شد در این روش از تیغ و برش استفاده نمی‌شود. در واقع پوست یا چربی پلک برداشته نمی‌شود بلکه با استفاده از پلاسما لایه سطحی پوست تصعید (مستقیما از جامد به گاز تبدیل می‌شود) شده و این مسئله باعث جمع شدن لایه‌های زیرین پوست می‌شود.

دکتر بنفشه علایی، پزشک پوست، مو و زیبایی

دکتر بنفشه علایی متولد ۱۳۵۱، فارغ التحصیل سال ۱۳۷۷ از دانشگاه علوم پزشکی تهران، سابقه ۲۰ سال طبابت در بخش خصوصی، دارای مدرک لیزر از انستیتو لیزر روسیه، مدرک مراقبت پوست و زیبایی از ایتالیا

شما می توانید جهت ارتباط با مطب دکتر علایی، با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن: 02126230851

موبایل: 09358398269

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر – خیابان مقدس اردبیلی – خیابان پسیان جنوبی – پلاک 14 مجتمع پسیان – طبقه پنجم – واحد 5


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ