کدام خیانت برای خانم‌ها سخت‌تر است؟

برای 75% از خانمها خیانت عاطفی خیلی سخت تر از خیانت جنسی است. البته بسیاری از خانم ها نیز اعتقاد داشتند که هر دو نوع خیانت برایشان سخت است

یکی از انواع خیانت‌ها ، خیانت جنسی می باشد. این امر زمانی روی می دهد که هیچ گونه پیوند عاطفی میان فرد و طرف مقابلش وجود نداشته و او تنها به دلیل برقراری روابط جنسی و هیجانی که دراز کشیدن پهلوی او می تواند به او بدهد، جذبش شده است.

 – دومین نوع خیانت، احساسی می باشد و زمانی روی می دهد که فرد احساس می‌کند از نظر عاطفی به شخص دیگری غیر از همسر خود علاقه پیدا کرده. وی از همراهی، صحبت کردن، و در میان گذاشتن افکار و علایق خود با شخص دوم لذت می برد. کم کم به این نتیجه می رسد که ترجیح می دهد اوقات فراغت خود را به جای اینکه با همسر و یا نامزدش بگذارند با او سپری کند.

 بر اساس تحقیقاتی ک به تازگی انجام شده تقریبا چیزی بیشتر از 75% از خانمها اظهار می دارند که خیانت عاطفی برایشان خیلی سخت تر از خیانت جنسی است. البته بسیاری از خانم ها نیز اعتقاد داشتند که هر دو نوع خیانت برایشان سخت است چراکه در هر دو مرحله، ضربه سختی بر روی احساساتی که نسبت به شریک زندگی خود داشتند، وارد می شود.

منبع: سایت بیتوته

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
داریوش

داریوش

1394-06-16 - 13:37 پاسخ

توبگوچیکارکنیم

1394-05-10 - 09:18 پاسخ

کاری نکن .

الی

الی

1394-05-09 - 16:33 پاسخ

حالا بایدچیکارکنیم رابطه جنسی نداشته باشیم.باکسه دیگه