بایدها و نبایدهای زیباترکردن مژه‌ها

اکستنشن را برای مهمانی‌های مهمی که دعوت می‌شوید، انجام دهید نه این‌که هر روز تنها به این دلیل که با این کار زیبایی‌تان دو چندان می‌شود، این کار را بکنید.

همه خانمها عاشق داشتن مژههای بلند و تابدار هستند و برای به دست آوردن مژههای زیبا به استفاده از انواع ریملهای، حجمدهنده فرکننده، چند کاره و فر مژههای گرانقیمت هم دست میزنند. اما جدیداً متدی به نام اکستنشن مژه برای داشتن مژههای بلند پر و برگشته، پا به آرایشگاهها گذاشته که مورد استقبال بسیاری از خانمهاست؛ این متد هم طرفداران زیادی دارد و هم منتقدان زیاد. اگر شما جزو یکی از این 2 دسته هستید، بهتر است این مطلب را بخوانید تا بایدهاونبایدهای روشهای زیباتر کردن مژهها را یاد بگیرید.

اما در کنار تمام فوایدی که از زبان مشوقان به اکستنشن مژه شنیده میشود، خوب است بدانید، اکستنشنهای مژه موقت هستند و دوام آنها بسته به چرخه حیات مژههای طبیعی شما و همچنین نحوه نگهداری آنها بین 8 تا 12 هفته است.

 برای همین است که مشتریان این امر مدام به مراجعه دوباره برای ترمیم مجدد مژههایشان تشویق میشوند.

افراط نکنید

توصیه متخصصان برای کسانیکه به هیچوجه دست از هوس اکستشن مژه نمیکشند، این است:« در اکستنشن مژه زیادهروی نکنید.» یعنی کسانی که یک بار در ماه این کار را انجام دهند در مقابل افرادی که 3 تا 4 بار در ماه این کار را انجام میدهند، کمتر در معرض خطر قرار دارند. توصیه میشود، اکستنشن را برای مهمانیهای مهمی که دعوت میشوید، انجام دهید نه اینکه هر روز تنها به این دلیل که با این کار زیباییتان دو چندان میشود، این کار را بکنید. البته آرایشگاهی که برای اکستنشن مراجعه میکنید، بسیار مهم است، باید دقت داشته باشید، این محل کاملا پاکیزه باشد و فردی که میخواهد این کار را روی مژههای شما انجام دهد، فردی ماهر باشد.

علاوهبر این، توصیه میشود، ابتدا کمی از اکستنشن روی مژگان خود انجام دهید. این توصیه به این دلیل است که بسیاری از خانمها به اکستنشن حساسیت نشان میدهند. به همین دلیل توصیه میشود، روی قسمت کمی از مژهها اکستنشن انجام دهید و بهمدت یک یا 2 ساعت صبر کنید. اگر آلرژی یا حساسیتی احساس نکردید، آنگاه به کارتان ادامه دهید. در غیر این صورت شما دیگر نمیتوانید از اکستنشن مژه استفاده کنید.

  زمان یک تا 3 ساعت

این روزها روش جدید «کاشت مژه» سر و صدای زیادی به پا کرده است. روش کاشت مو به گوش همه خورده و شاید بسیاری از افراد آن را تجربه کرده باشند، ولی کاشت مژه چندان شناخته شده نیست. این روش علاوهبر مقاصد زیبایی، برای بیمارانی مناسب است که بهدلیل سوختگی یا بیماریهای پوست و مو، مژههای خود را از دست دادهاند و میتوان گفت برای این گروه از افراد، معجزه میکند. کاشت مژه روشی بسیار ظریف است که هدف اصلی انجام آن، جایگزین کردن مژههای طبیعی روی خط رویش مژه است. کاشت مژه در حقیقت یک روش جراحی است که برای موفقیت آن به یک تیم جراحی ماهر، ابزار و وسایل مناسب، تکنیک و روشهای صحیح و ذوق و هنر کنار یکدیگر نیاز دارد. معمولا یک پیوند از فولیکولهای موی پشت گردن برداشته میشود و هر یک از این موها بهصورت جداگانه در خط رویش مژه پلک بالا قرار میگیرند. میتوان 50 تا60 عدد مو را با این روش در محل جدید قرار داد. این جراحی با بیحسی موضعی انجام میشود و یک تا 3 ساعت زمان میبرد. موهای جدید سریعتر از موهای طبیعی مژه رشد میکنند و شاید لازم باشد آنها را کوتاه کنید. این جراحی میکروسکوپی نیز برای جایگزینی موهای ابرو استفاده میشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ