8 ترفند برای زیبایی موهای شما(قسمت اول)

پانته آ توتونپیان
در این مقاله ی دو قسمتی،ساده ترین ترفندها برای زیبایی مو را به شما معرفی خواهیم کرد...

1

با مسواک وز مو را بگیرید

اگر موهای‌تان وزدار است و حالت نمی‌گیرد، بهترین کار این است که کمی اسپری فیکساتور مو به مسواک تمیز بزنید و خیلی آرام روی موهای وزدار بکشید، با این کار موها به راحتی به حالت دلخواه درمی‌آیند.

2

با دارچین مو  را روشن کنید

اگر می‌خواهید موهای‌تان را روشن کنید و در عین حال به آنها آسیب نزنید بهتر است سراغ دارچین بروید. موهای‌تان را آبکشی کنید و آب اضافه آن را با حوله بگیرید. بعد مقدار مساوی از پودر دارچین و نرم‌کننده را مخلوط کنید و به موهای‌تان بزنید. بعد از چند دقیقه موها را شانه کنید و بعد با یک کلاه حمام آنها را بپوشانید. این مخلوط باید تمام شب روی سر شما باقی بماند تا صبح که آبکشی کنید.

 

3

از شر شوره خلاص شوید

بهترین ماسک برای از بین بردن شوره سر، جودوسر است. یک قاشق غذاخوری آرد جو را با یک قاشق شیر و یک قاشق روغن بادام یا زیتون مخلوط کنید و روی موها ماساژ دهید و بعد از 15 تا 20 دقیقه از روی سرتان بشویید.

4

درست اتو کنید

اگر موهای صاف دارید قبل از اتو، موادی مانند واکس یا کرم مو را به مقدار کم به نوک انگشتان زده و به موهای‌تان بمالید تا از سوختن مو جلوگیری شود، اما اگر موهای‌تان فر است، قبل از اتو فقط براق‌کننده‌ و بعد از اتو از واکس و کرم مو استفاده کنید.

 

قسمت دوم این مقاله را از اینجا بخوانید…

منبع: مجله ی سیب سبز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ