قدرت‌نمایی مردی با یک دست برای افراد سالم

mojtaba
لیوک اریکسون بدون دست چپ به دنیا آمد و تقریباً ریه سمت چپ هم نداشت. او بچه که بود اصرار می‌کرد همه کارها را خودش انجام دهد.

لیوک اریکسون بدون دست چپ به دنیا آمد و تقریباً ریه سمت چپ هم نداشت. او بچه که بود اصرار می‌کرد همه کارها را خودش انجام دهد. حالا لیوک اریکسون که بزرگ شده این رسالت را برای خودش قائل است که به دیگر افرادی که ناتوانی‌های جسمی به دنیا آمده‌اند نشان دهد که هرگز تسلیم نشوند و سعی کنند بهترین باشند.
این ورزشکار به سختی در سالن ورزش، کار کرده تا قوی‌تر شد و بعد جذب ورزش کراس فیت (نسل جدیدی از ورزش تناسب اندام) شد، و در رقابت‌های جهانی شرکت کرده است.
و توانایی او در بارفیکس، شنارفتن و حرکت تخته بسیاری از افراد سالم را خجالت‌زده می‌کند حالا او برای اینکه الهام‌بخش دیگران باشد، مجموعه‌ای از ویدیوهایی را که از تمریناتش گرفته، به اشتراک گذاشته است.

ویدیوی مردی که بدون دست چپ ورزش می‌کند
این ویدیوها لیوک را در حال اجرای تمرین در سالن ورزشی نشان می‌دهد، او حرکات شنا، بارفیکس و پارالل را انجام می‌دهد. در ماه نوامبر او پروژه‌ای را با دوست فیلمبردارش آندرو ریزر آغاز کرد. آنها فیلم ۱۰ دقیقه‌ای جدیدی ساختند. فیلم درباره‌ی تمرینات آماده‌سازی لیوک پیش از فستیوال تناسب اندام  و داپالوزا در میامی بود. اما این دو برای اینکه به پروژه‌ی خود رنگ واقعیت ببخشند تقاضای کمک کردند.
این ورزشکار که در هاوایی زندگی می‌کند در صفحه‌ی اینترنتی خود نوشت: «من دیده‌ام قصه زندگی خودم و دیگر افراد معلول بر زندگی و نگرش افراد تاثیر گذاشته است. در ابتدا یک یا دو نفر شرکت کردند، بعد در اولین مسابقه‌ام صدها و هزاران نفر آمدند. هر روز به من پیغام‌ها و نامه‌هایی می‌رسد که در آنها گفته شده که داستان من چطور برایشان الهام‌بخش شده و آنها را ترغیب کرده که موانع پیش‌رویشان را بردارند و زندگی‌شان در راه درستش جریان پیدا کند.»
لیوک اریکسون می‌گوید که با انسان‌های معلولی در ارتباط است که فکر می‌کردند تنها هستند، اما با دیدن مستند زندگی او، نظرشان عوض شده است.
(منبع: اکسپرس)

آیا راز خوشبختی زوج‌های معلول را می‌دانید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ