استفاده از سیر برای درمان ویار

maryam01
آیا بوی صبحانه در شما حالت تهوع ایجاد می‌کند؟ احساس بالا آوردن٬ احساس چندان خوشایندی نیست. در این‌جا به چند راهکار درمانی برای رفع این مشکل با استفاده از سیر اشاره می‌کنیم. چای سیر: یک فنجان آب جوش را آماده کرده و مقداری سیر تازه‌ی رنده‌شده و یا نصف قاشق پودر سیر به آن اضافه کنید و بگذارید حدود ۱۰ دقیقه به طور ملایم بجوشد. بعد آن را از صافی بگذرانید و برای رهایی از شر ویار آن را بنوشید. لیموناد سیر: لیموناد نه تنها بسیار نشاط‌آور است بلکه تاثیرات زیادی در تسکین معده دارد. به این‌ها٬ خواص مفید سیر را هم اضافه کنید که در کل باعث می‌شود بتوانید جلوی بیماری صبحگاهی یا ویار را بگیرید. این مخلوط به ترشح آنزیم‌های گوارشی کمک کرده که می‌تواند اسیدهای معده را خنثی کند.

آیا بوی صبحانه در شما حالت تهوع ایجاد می‌کند؟ احساس بالا آوردن٬ احساس چندان خوشایندی نیست. در این‌جا به چند راهکار درمانی برای رفع این مشکل با استفاده از سیر اشاره می‌کنیم.
چای سیر: یک فنجان آب جوش را آماده کرده و مقداری سیر تازه‌ی رنده‌شده و یا نصف قاشق پودر سیر به آن اضافه کنید و بگذارید حدود ۱۰ دقیقه به طور ملایم بجوشد. بعد آن را از صافی بگذرانید و برای رهایی از شر ویار آن را بنوشید.
لیموناد سیر: لیموناد نه تنها بسیار نشاط‌آور است بلکه تاثیرات زیادی در تسکین معده دارد. به این‌ها٬ خواص مفید سیر را هم اضافه کنید که در کل باعث می‌شود بتوانید جلوی بیماری صبحگاهی یا ویار را بگیرید. این مخلوط به ترشح آنزیم‌های گوارشی کمک کرده که می‌تواند اسیدهای معده را خنثی کند.
آب‌جوی سیر: این مخلوط باعث تسکین مجاری معدی‌روده‌ای شده و کمک‌تان می‌کند تا از شر حالت تهوع صبحگاهی خلاص شوید. ترجیحا سعی کنید از آب‌جوی سیر تازه به جای صنعتی استفاده کنید.
سیر٬ نعناع و عسل: نصف قاشق پودر سیر را با یک قاشق نعناع و یک قاشق لیمو و یک قاشق عسل مخلوط کنید. این مخلوط را یک بار صبح و یک بار شب بخورید تا از بروز بیماری صبحگاهی یا ویار پیشگیری کنید. عسل و نعناع به گوارش کمک کرده و باعث تسکین معده می‌شود.
شیرینی‌های سیردار: حتما عاشق طعم این شیرینی‌ها می‌شوید. چاشنی سیر در آنها باعث می‌شود که در سرتاسر روز اصلاً حالت تهوع نداشته باشید. از طرفی فنول موجود در سیر باعث تسکین معده و رفع سوء‌هاضمه می‌شود.
(منبع: NHS)

شیوه‌های کنترل ویار در دوران بارداری

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ