توضیحات دکتر علیرضا ملکی درباره اقدامات لازم برای تزریق ژل لب

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت- دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی: لب‌ها بخش مهمی از زیبایی صورت شما را شکل می‌دهند. برای بسیاری از افراد، داشتن لب‌های برجسته تر و زیباتر بسیار اهمیت داشته و جزو آرزوهای آنها محسوب می‌شود که می‌توان با استفاده از فیلرها، این کار را انجام داد.

دکتر علیرضا ملکی متخصص پزشک و مو و زیبایی:

لب‌ها بخش مهمی از زیبایی صورت شما را شکل می‌دهند. برای بسیاری از افراد، داشتن لب‌های برجسته تر و زیباتر بسیار اهمیت داشته و جزو آرزوهای آنها محسوب می‌شود که می‌توان با استفاده از فیلرها این کار را انجام داد. تزریق برخی پرکننده‌های پوستی مطمئن و ساده مانند ژل های هیالورونیک اسیدی می‌تواند باعث افزایش حجم لب شده، یا آن را از حالت نازک درآورده، عدم تقارن آنها را درست کرده یا خط و خطوط ریز آن را از بین ببرد.
اقدامات لازم در این عمل
پیش از عمل:
پزشک متخصص شما را معاینه و درباره‌ی عمل با شما صحبت کرده و بهترین روش را به شما پیشنهاد خواهد داد. سپس مناطقی از لب که نیاز به ترمیم یا درمان دارد مشخص می‌شود. روش‌های بی‌حسی مانند بسته‌های یخ، کرم‌های بی‌حسی و یا تزریقات بی حسی هم در دسترس خواهد بود.
روش عمل:
پرکننده‌ی مناسب لب شما به محل تعیین شده تزریق خواهد شد. سپس پزشک  منطقه‌ی مورد نظر را ماساژ می‌دهد تا لب شما حالت نرم، صاف و طبیعی پیدا کند.
بعد از عمل:
توصیه می‌شود به منظور پیشگیری از بروز عفونت از لمس کردن یا استفاده از هر نوع لوازم آرایش تا ۶ ساعت بعد از عمل خودداری کنید. دستورالعمل‌های لازم برای مراقبت از لب‌ها هم بعد از عمل در اختیارتان قرار می‌گیرد.
آیا این عمل درد دارد؟
می‌دانیم که لب، بخش بسیار حساسی است. برخی از روش‌های بی‌حس کننده مانند استفاده از بسته‌های یخی، کرم‌های بی‌حسی و یا تزریقات بی حسی را می‌توان بر اساس وضعیت و نوع تزریق ژل  مورد استفاده قرار داد.  بنابراین عمل شما، تقریبا عمل راحتی خواهد بود.
معمولا از چه نوع پرکننده‌های پوستی برای برجسته‌سازی لب‌ها استفاده می‌شود؟
یکی از رایج‌ترین پرکننده‌های پوستی که برای لب استفاده می‌شود «اسید هیالورونیک» است (ژل هایی با نام های تجاری فیلورگا، پرفکتا، ژویدرم و.. ) نکته مهمی که درمورد ژل ها باید در نظر داشت تاییدیه و مجوز بهداشتی ژل است که توسط وزارت بهداشت صادر می شود.

این مطلب نتیجه مطالعه مطالب سایت‌های‌Advance Cosmetic ‌و Associates In Plastic و کتاب‌ Plastic Surgery Secrets Plus نوشته جفری واینز وایگ است.

دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی،

دارای مدرک تخصصی زیبایی از انیستیتوی camacs کانادا است. تزریق بوتاکس، تزریق ژل لب، گونه، خط خنده و اخم، جوان‌سازی به روش PRP و همچنین تکنیک مدرن مزوتراپی جهت جوان‌سازی و جلوگیری از ریزش مو و همچنین جدیدترین تکنیک لیفتینگ و جوان‌سازی صورت بدون جراحی و با استفاده نخ‌های قابل جذب از جمله کارهایی است که دکتر ملک انجام می‌دهد.

جهت ارتباط به شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122083617

آدرس: سعادت آباد-میدان کاج- ابتدای خیابان سرو شرقی- شماره 78- ساختمان سعادت- طبقه دوم شرقی- واحد 16

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
نیکا

نیکا

1394-10-12 - 15:45 پاسخ

ی راه حل برای ترکهای روی شکم و سینه به دلیل چاق و لاغر شدن بدید.... من واقعا دنبال ی راه حل برای درمان میگردم....ممنون

admin

admin

1394-10-12 - 15:45

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید
روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید