پاسخ دکتر علیرضا ملکی به پرسش‌های رایج درباره میکرودرم‌ابریژن

مهرناز زاوه
اخبار پزشکی و سلامت- دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی: در این روش پزشک از ابزاری که در دست قرار می‌گیرد برای برداشتن لایه‌ی نازکی از پوست استفاده می‌کند. حین عمل ممکن است احساس کنید چیز زبری روی پوست شما کشیده می‌شود، اما انجام میکرودرم‌ابریژن دردناک نخواهد بود

دکتر علیرضا ملکی پزشک پوست و مو و زیبایی:

در این روش پزشک پوست از ابزاری که در دست قرار می‌گیرد برای برداشتن لایه‌ی نازکی از پوست استفاده می‌کند. حین عمل ممکن است احساس کنید چیز زبری روی پوست شما کشیده می‌شود، اما انجام میکرودرم‌ابرژن دردناک نخواهد بود. میکرودرم‌ابرژن کل صورت حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه و برای گردن حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
پس از انجام میکرودرم‌ابریژن چه باید کرد؟
بهترین کار بعد از میکرودرم ابرژن هیدرودرمی یا آبرسانی به پوست است که آنهم توسط ژل و دستگاه مخصوص در مطب قابل انجام است و یا ممکن است به استفاده از کرم‌های مرطوب کننده یا محصولات مراقبت از پوست نیاز داشته باشید. همچنین برای دست‌یابی به نتایج بهتر و کاهش احتمال عوارض جانبی باید از کرم‌های ضدآفتاب استفاده نمایید.
آیا پس از انجام میکرودرم‌ابریژن نیاز به استراحت خواهم داشت؟
میکرودرم‌ابریژن به استراحت یا دوره‌ی ریکاوری نیاز ندارد. پوست بعضی از افراد پس از میکرودرم‌ابریژن صورتی یا قرمز می‌شود که طی ۱ الی ۲ روز برطرف می‌شود
نتایج میکرودرم‌ابریژن چه موقع قابل مشاهده خواهند بود؟
اغلب افراد برای مشاهده نتایج محسوس به چند جلسه میکرودرم‌ابریژن نیاز دارند. برای ترمیم آثار کهولت سن، جلسات به صورت هفتگی، دو هفته یک‌بار یا ماهانه برنامه‌ریزی می‌شوند. اکثر متقاضیان به ۵ الی ۶ جلسه میکرودرم‌ابریژن نیاز دارندپس از چند جلسه پوست شما لطیف‌تر شده و چهره‌ی درخشان‌تری خواهید داشت.
ماندگاری نتایج چقدر است؟
نتایج میکرودرم‌ابریژن در صورتی که تعدادجلسات تعیین شده کامل انجام شود تا چندین ماه ماندگاری دارد معمولا توصیه میشود برای حفظ این اثر هر چهار تا شش ماه یک جلسه میکرودرمی انجام شود. این نتایج در افرادی که از پوست خود در برابر نور خورشید مراقبت کرده و دستورالعمل‌های مرتبط با مراقبت از پوست را به جا می‌آورند ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

در نگارش این مطلب از نتایج تحقیقات ارائه شده در سایت‌های ‌‌ Advance Cosmetic و Associates In Plastic و کتاب ‌Plastic Surgery Secrets Plus ‌نوشته جفری واینز وایگ استفاده شده است.

دکتر علیرضا ملکی؛ پزشک پوست و مو و زیبایی:

دارای مدرک تخصصی زیبایی از انیستیتوی camacs کانادا است. تزریق بوتاکس، تزریق ژل لب، گونه، خط خنده و اخم، جوان‌سازی به روش PRP و همچنین تکنیک مدرن مزوتراپی جهت جوان‌سازی و جلوگیری از ریزش مو و همچنین جدیدترین تکنیک لیفتینگ و جوان‌سازی صورت بدون جراحی و با استفاده نخ‌های قابل جذب از جمله کارهایی است که دکتر ملکی انجام می‌دهد.

جهت ارتباط به شماره ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122083617

آدرس: سعادت آباد-میدان کاج- ابتدای خیابان سرو شرقی- شماره 78- ساختمان سعادت- طبقه دوم شرقی- واحد 16

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ