وحشت نوجوان هندی از دیدن انگل ۲.۵ کیلویی همراه با مو و دندان در معده‌اش+عکس

مهرناز زاوه
یک نوجوان هندی که دچار درد مزمن معده بود زمانی که پزشکان به او گفتند این درد به خاطر جنینِ از شکل افتاده‌ی دوقلو در شکمش است واقعا شوکه شد. در واقع پزشکان در معده‌ی او ۲.۵ کیلو استخوان، مو و دندان یافتند.

یک نوجوان هندی که دچار درد مزمن معده بود زمانی که پزشکان به او گفتند این درد به خاطر جنینِ از شکل افتاده‌ی دوقلو در شکمش است واقعا شوکه شد. در واقع پزشکان در معده‌ی او ۲.۵ کیلو استخوان، مو و دندان یافتند. این بیماری بسیار نادر بوده و تنها ۲۰۰ مورد از آن در سرتاسر دنیا گزارش شده است و در واقع از هر پنج میلیون تولد در دنیا، تنها یک نفر به آن مبتلا می‌شود. در این بیماری داخل شکم فرد، یک جنین پیدا می‌شود، هرچند گزارش‌هایی هم مبنی بر شکل‌گیری آن در مغز وجود داشته است. 


این بیماری زمانی رخ داد که در نخستین مراحل بارداری دوقلوها، یک جنین از طریق بند ناف وارد جنین دیگر شده و در آنجا به انگل تبدیل و برای بقا از بدن خواهر یا برادر دوقلوی خود تغذیه می‌کند. پزشکان می‌گویند که این توده درست مثل یک انگل داخل بدن این نوجوان زندگی می‌کرده است. آنها معتقدند که این بیمار از درد شدید استفراغ و کاهش وزن می‌نالید و خانواده‌اش علت آن را نمی‌دانستند. معده‌ی این نوجوان مدام بزرگ می‌شد، اما شرایط وخیم آن تا سال‌ها ناشناخته مانده بود. بعد از انجام آزمایش فراصوت و سی-تی اسکن، پزشکان توانستند این توده را شناسایی کرده و برای جلوگیری و خارج کردن تورمو آن، او را جراحی کنند.


در حال حاضر این نوجوان در سلامت کامل به سر می برد و می‌تواند به مدرسه بازگردد و زندگی سالمی داشته باشد.
منبع: dailymail

این دختر صورت ندارد+تصاویر تکان‌دهنده

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ