پلمپ رستوران معروف در تهران

پانته آ توتونپیان
نائب،یکی از معروف ترین رستوران های تهران در خیابان سهروردی،نعطیل و پلمپ شد

هنوز مدتی از خبر پلمپ رستوران معروف اردک آبی نگذشته بود که عکسی دیگر،از تعطیلی و پلمپ رستوران معروف دیگری در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

رستوران اردک آبی به دلیلی استفاده از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته تعطیل شده است.

این بار اما عکسی از درب ورودی یکی از رستوران های معروف در خیابان سهروردی تهران،رستوران نائب.طبق گزارش الودکتر به نقل از خبرآنلاین،این رستوران،طبق اعلام مقامات مربوطه تا اطلاع ثانوی به دلیل استفاده از رنگ های غیر مجاز،پلمپ و تعطیل خواهد بود.

متاسفانه،رنگ های غیرمجاز،اکثرا همان رنگ هایی هستند که در رنگ کردن قالی ها و البسه بکار برده می شوند و مدتی ست به علت ارزان بودن،جایشان را بین رنگ های خوراکی باز کرده اند.استفاده بیش از اندازه از این رنگ ها در غذا،می تواند سلامت مصرف کننده را بطور جدی به خطر بیاندازد.بسته به نوع رنگ‌، احتمال بروز سرطان، بیماری‌های کبدی و کلیوی در مصرف‌کنندگان وجود دارد و احتمال‌ آسیب دیدن کبد وکلیه به عنوان دو سیستم سم ‌زدای بدن، بیشتر از سایر ارگان‌هاست.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1394-11-28 - 21:55 پاسخ

دوستان عزیز از اینکه اطلاع رسانى میکنید ممنون. ولى لطفاً اول اطلاعات درست دریافت و بعد به اطلاع عموم بگذارید. در مورد پلمپ رستوران نایب علت استفاده از رنگهاى غیر مجاز که براى قالى و…استفاده میشود نبوده بلکه استفاده از زعفرانى بوده که برند تولیدى آن از رنگ مجاز خوراکى به همراه زعفران استفاده میکرده و با آرم وزارت بهداشت در مارکت ها به فروش میرسیده. ولى با این حال استفاده از این نوع زعفران براى رستوران ها مجاز نبوده. حال اینکه چرا این نوع زعفران براى فروش در مارکت ها مجاز و براى رستورانها غیر مجاز خود جاى سوال است