با عشق زندگی تان باید درباره چه حرف بزنید؟

a.mahammadi
چیزهای کمی در زندگی هست که انجامشان توام با استرس خواهد بود از جمله حرف زدن با عشقتان. نگرانی هایتان را می توانید با این موضوعات گفتگو به کلی کنار بگذارید.

چیزهای کمی در زندگی هست که انجامشان توام با استرس خواهد بود: اولین کارتان، گرفتن گواهینامه، فارغ التحصیل شدن و البته حرف زدن با عشقتان. مطمئنا دوست ندارید حرف زدنتان حوصله اش را سر ببرد و حتما نمی خواهید متوجه عصبی شدنتان هم بشود. نگرانی هایتان را کنار بگذارید و عادت های عصبی تان را با این موضوعات گفتگو به کلی کنار بگذارید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت مردمان، می دانید که آدم ها دوست دارند همیشه و در هر شرایطی در مورد چه موضوعی صحبت کنند؟ خودشان؟ اینکار نه تنها به او نشان می دهد دوست دارید بیشتر در موردش بدانید بلکه زمان زیادی او را مشغول حرف زدن می کند و شما لذت می برید. با پرسیدن سوالات کلیشه ای مثل «امروز حالت چطوره؟» شروع کنید. از خودش بعنوان یک موضوع استفاده کنید.

اگر بین شما دو نفر علاقه مشترکی وجود دارد می توانید در مورد این موضوع خاص صحبت کنید. مطمئنا بحث لذت بخشی هم خواهد بود.

وقتی هیچ موضوعی برای صحبت کردن ندارید، آسانترین کار این است که در باره اتفاقات روزمره صحبت کنید. به یکی از جالب ترین اتفاقات اخیر در دنیا اشاره کنید و در مورد آن صحبت کنید.

می توانید گفتگو را با تعریف کردن بعضی از جالب ترین و با مزه ترین خاطراتی که در زندگی داشته اید راه بیندازید، تعریف کردن تجربیات زندگی موضوع فوق العاده ای است چون هیچ انتهایی ندارد.

شما از اینکه یک نفر ازتان تعریف کند خوشتان نمی آید؟ تحسین دیگران نه تنها حس خوبی می دهد بلکه شروع کننده خوبی برای گفتگو است. یک تعریف ساده شما را به یک علاقه مشترک هدایت کرده و وارد یک مکالمه طولانی تان می کند

اگر با هم همکار هستید یا به یک دانشگاه می روید این موضوع خاص برایتان آسان ترین موضوع خواهد بود. می توانید در مورد محیط کار یا چیزهایی که در مورد کارتان از آن خوشتان یا بدتان می آید حرف بزنید.

از هرچه بگذریم بالاخره به سوال کردن ها می رسیم. هیچ راهی برای شناختن یک نفر بهتر از این نیست که از خودش سوال بپرسید. علاوه بر اینکه99% از آدم ها جواب دادن به سوال در مورد خودشان را دوست دارند، این باعث میشود احساس خاص بودن کنند. سوال ها بحث فوق العاده ای را بین تان شروع می کند.

منبع: سلامت نیوز

اختلاف نظر میان زوجین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ