معرفی ۴ اپلیکیشن‌ بارداری برای آیفون و اندروید

مهرناز زاوه
آیا برایتان سؤال پیش آمده که چرا باید اپلیکیشن بارداری دانلود کنید؟ شاید یکی از جواب‌ها این باشد که در زندگی امروز فرصت این نیست که بخواهید در این باره روزنامه و مجلات را مطالعه کنید.

آیا برایتان سؤال پیش آمده که چرا باید اپلیکیشن بارداری دانلود کنید؟ شاید یکی از جواب‌ها این باشد که در زندگی امروز فرصت این نیست که بخواهید در این باره روزنامه و مجلات را مطالعه کنید. از طرفی این روش، روشی مؤثر و کارآمد برای حفظ نتایج کار، تماس اینترنتی با سایر مادرها و پزشکان است. در اینجا به چند مورد از این اپلیکیشن‌ها اشاره می‌کنیم.
BabyBump Pregnancy Pro
سال‌هاست که بسیاری از مادرها از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این اپلیکیشن نه تنها برای یافتن اسم بچه بسیار مفید است بلکه کمکتان می‌کند تا بتوانید یادداشت‌های مربوط به هر دوره از بارداری خود را اعم از خلق و خو، وزن، اشتها و غیره در آن ثبت کنید. همچنین دستورات لازم برای بارداری را هر روز به شما تجویز می‌کند.
My Pregnancy by BabyCenter
با این اپلیکیشن هم می‌توانید وضعیت بارداری خود را دنبال کنید. این اپلیکیشن می‌تواند مراحل رشد جنین را به طور روزانه به شما نشان دهد. دارای یک اقلیت از گروه مادرها و نیز تاریخ-سنج بارداری مانند سایر اپلیکیشن‌ها بوده و از طرفی حاوی مقاله‌های علمی و مفید درباره‌ی بارداری است.
++Pregnancy
با این اپلیکیشن می‌توانید با پزشک مورد نظر خود قراری را ثبت کنید و از طریق آن برای نوزادتان خرید کنید. همچنین می‌توانید با توجه به رژیم غذایی، ورزش و نوزادتان، اطلاعات لازم را از آن به دست بیاورید. از طرفی به شما کمک می‌کند تا با کمک سیستم یادآوری روزانه و اطلاعات مربوط به وزن ایده آل خود، آن را ثابت نگه دارید.
Pregnancy Assistant
یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌ها برای استفاده است و تمام ویژگی‌های گفته شده درباره‌ی سایر اپلیکیشن‌ها را هم دارد. ساختار آن بسیار ساده بوده و در موبایل و تبلت قابل نصب است.
منبع: medicaldaily

معرفی ۳ اپلیکیشن موبایل برای تناسب اندام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ