گوش دختر ۱۲ ساله، لانه هزاران مورچه غول پیکر+عکس

مهرناز زاوه
صدها مورچه داخل سر این دختر ۱۲ ساله زندگی می‌کنند و هر روز دوجین مورچه از گوش او خارج می‌شود.

به طور معمول، وقتی کسی می‌گوید با مورچه‌ها مشکل دارد، منظورش این است که مورچه‌ها خانه‌اش را پر کرده‌اند، نه آنکه در سرش زندگی می‌کنند. اما این مسئله عجیب و غریب در مورد شریا دارجی ۱۲ ساله صدق می‌کند. صدها مورچه داخل سر این دختر ۱۲ ساله زندگی می‌کنند و هر روز دوجین مورچه از گوش او خارج می‌شود. شریا در ماه آگوست از مشکل گوش رنج می‌برد. پزشکان دریافتند که او یک لانه مورچه در سرش دارد. آنها بارها و بارها مورچه‌های مرده و زنده را از گوش او بیرون کشیدند، اما این موجودات همچنان به تولیدمثل و اشغال فضای گوش شریا ادامه می‌دهند.
پدر و مادر شریا می‌گویند که همه گزینه‌های موجود را امتحان کرده‌اند، از طب سنتی گرفته تا آخرین متدهای پزشکی؛ اما مورچه‌ها همچنان از گوش‌هایش بیرون می‌آیند. پزشکان می‌گویند تمام اسکن‌ها طبیعی‌اند و هیچگونه ناهنجاری در گوش او دیده نمی‌شود. آنها از داروهای ضد‌عفونی‌کننده گوش برای غرق کردن مورچه‌ها استفاده کردند و چندین بار تلاش کردند که با استفاده از دوربین‌های لاپاروسکوپی، ملکه مورچه‌ها را از بین ببرند. اما هیچ ترفندی موثر واقع نشد. مورچه‌ها کماکان در گوش او تولید مثل می‌کنند.


دکتر جواهر تالسانیا در این باره می‌گوید: «مورد این دختر برایم بسیار چالش برانگیز بوده است، چون تا به حال با چنین موردی مواجه نشده بودم. مشاهده چنین موردی در تاریخ پزشکی نادر است. مورچه‌های بزرگ حتما گازش می‌گیرند، اما شریا دردی داخل سرش حس نمی‌کند. به علاوه، گوش‌هایش هیچ‌گونه آسیبی ندیده‌اند.»
والدین شریا نگران آینده او هستند و امیدوارند هرچه سریع‌تر درمانی برای مشکل دخترشان پیدا شود.
منبع: medicaldaily

از قلب این کودک ۷ ماهه خون ترشح می‌شود

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ