چگونه بدن‌مان را با تخم کتان سم‌زدایی کنیم؟

مهرناز زاوه
تمام مواد سمی که وارد بدن می‌شوند در نهایت باید از بین بروند. به خاطر داشته باشید که بعضی از آنها ممکن است سال‌ها در بدن بمانند و فاسد شوند و در نهایت به بیماری و حتی مرگ بیانجامند.

تمام مواد سمی که وارد بدن می‌شوند در نهایت باید از بین بروند. به خاطر داشته باشید که بعضی از آنها ممکن است سال‌ها در بدن بمانند و فاسد شوند و در نهایت به بیماری و حتی مرگ بیانجامند.
احتمالا درباره روش‌های مختلف پاکسازی بدن چیزهایی شنیده‌اید. حواستان باشد، چرا که بعضی از این روش‌ها توأم با مواد شیمیایی هستند که می‌تواند عوارض جانبی داشته باشد.  
حتما درباره تنقیه چیزهایی می‌دانید. هرچند که این روش یکی از بهترین روش‌ها برای پاکسازی بدن محسوب می‌شود، اما شاید برایتان نامطلوب و نامساعد باشد. از دیگر روش‌های پاکسازی و سم‌زدایی بدن، رژیم غذایی است که روشی مطلوب محسوب می‌شود. البته این روش به تعهد فرد ارتباط دارد وگرنه ممکن است حتی تحت درمان بهترین متخصصان تغذیه هم به نتایج دلخواهی نرسید. خوشبختانه، روش دیگری هم برای سم‌زدایی وجود دارد. این روش کارایی بیشتری داشته و در کل اهمیت فراوانی دارد. به علاوه از سریع‌ترین روش‌ها محسوب می‌شود و بعد از چند روز نتایج آن را خواهید دید. تمام کاری که باید بکنید به شرح زیر است:
سعی کنید ترکیبی از آب و تخم کتان را به طور روزانه بنوشید. این نوشیدنی درست به مانند یک بُرُس عمل کرده و روده شما را از مواد سمیِ انباشته شده پاک می‌کند. این ترکیب دارای دو ماده اصلی مهم است که بعد از نخستین بار مصرف، نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
بعد از نوشیدن آن، بلافاصله سطح انرژی بدن افزایش می‌یابد، میزان فعالیت متابولیسمتان زیاد می‌شود و اگر به طور مستمر از آن استفاده کنید، روده‌تان سالم‌تر از همیشه خواهد شد. مواد موجود در این ترکیب توسط متخصصان مورد آزمایش و تأیید قرار گرفته است. برخی دیگر از خواص این ترکیب عبارت است از: 
-روند دفع مدفوع شما حالت نرمال و طبیعی پیدا کرده و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی در توالت بنشینید.
-از شر بادهای اضافی معده خلاص خواهید شد.
-از شر بوی بد دهان راحت می‌شوید.
-سطح تندرستی و سلامت بدن افزایش یافته و دیگر دچار خستگی نخواهید شد.
از دیگر خواص این ترکیب این است که کاملا طبیعی است. این به چه معناست؟ قرص‌ها و آنتی بیوتیک‌ها تأثیر بسیار منفی بر روی بدن شما داشته و در کل تأثیرشان موقتی است. در واقع آنها درون بدن شما را تخریب می‌کنند. این ترکیب، هیچ عوارض جانبی و ماده افزودنی ندارد. برخی از مزیت‌های این ترکیب بر روی سلامتی عبارتند از:
افزایش سطح انرژی
آیا تا به حال شده برای مدتی طولانی احساس خستگی، خواب آلودگی و ضعف داشته باشید؟ این مسئله به خاطر مواد سمی و باکتری‌هایی است که در بدنتان انباشته شده‌اند. نوشیدن یک لیوان از ترکیب تخم کتان و آب هنگام صبح باعث می‌شود که تا شب انرژی لازم را داشته باشید. پس از نوشیدن قهوه و نوشیدنی‌های انرژی‌زا دست بردارید.
کاهش روند سالخوردگی
اگر بتوانید بدنتان را از شر‌ مولکول‌های رادیکال آزاد خلاص کنید، در واقع به نوعی روند سالخوردگی را کُند کرده‌اید. همانطور که می‌دانید مولکول‌های رادیکال آزاد یکی از علل اصلی تغییرات نامساعد در پوست محسوب می‌شوند. آنها به بدن شما حمله کرده و در واقع بنیه جوانی را از شما می‌گیرند. آنها همه جا، در هوا و غذا وجود دارند و نمی‌توانید از شرشان خلاص شوید.
تخم کتان پیش از آنکه مولکول‌های رادیکال آزاد بتوانند تاثیر مخرب خود را بروز دهند ، آنها را از بین می‌برد. از طرفی می‌تواند روند شکل گرفتن چین و چروک‌ها را به تأخیر بیاندازد. در نتیجه با استفاده از آن می‌توانید ظاهر جوان و بشاشی داشته باشید.
سطح متعادل کلسترول
این ترکیب، یکی از دوستان صمیمی قلب شما محسوب می‌شود. در واقع باعث افزایش کلسترول «خوب» (HDL) و کاهش کلسترول «بد» در بدن می‌شود. این ترکیب می‌تواند اسیدهای صفرا را از روده از بین ببرد. کاهش میزان این اسید به بدن شما کمک می‌کند تا میزان کلسترول بد آن کاهش یابد.
کاهش خطر انواع بیماری‌ها
برخی از فواید این ترکیب نسبت به انواع بیماری‌ها عبارت است از:
-کاهش خطر فشار خون بالا
-کاهش خطر سرطان (خصوصا سرطان سینه، پروستات و سرطان دستگاه گوارش)
-کاهش خطر دیابت و بیماری قلبی
-کاهش خطر بیماری دستگاه گردش خون
دستگاه گوارش سالم
از شر تمام آشغال‌هایی که در طول سال‌ها در بدن‌تان انباشته شده‌اند، راحت می‌شوید و کثیفی داخل سیستم گوارش‌تان را پاک خواهید کرد. با این کار مانع از بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌شوید. در واقع اگر مراقب داخل بدن‌تان باشید، زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری خواهید داشت.
به علاوه:
-سیستم ایمنی قوی‌تری خواهید داشت.
–خطر ابتلا به سرطان روده در شما کاهش پیدا می‌کند.
–از بروز تغییرات رفتاری و خلق و خو در شما پیشگیری می‌کند.
-احساس خوب و مطلوبی خواهید داشت.
-بدن‌تان با کارایی بیشتری فعالیت خواهد کرد.
منبع: cleansecolon

راه‌های خوشمزه برای خوردن تخم کتان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
من

من

1395-01-23 - 02:35 پاسخ

با تشکر