تصویر پرستار بچه‌ای که سر دختر ۴ ساله را برید، جهان را تکان داد+عکس

مهرناز زاوه
پرستار کودکی که در روسیه سر کودک ۴ ساله‌ای را بریده و به ایستگاه مترو برده بود، در اعترافاتش گفته به دستور خدا دست به این کار زده است.

پرستار کودکی که در روسیه سر کودک ۴ ساله‌ای را بریده و به ایستگاه مترو برده بود، در اعترافاتش گفته به دستور خدا دست به این کار زده است. گلچهره بوبوکولویچ ۳۸ ساله که سه پسر دارد، جرم خود را در دادگاه مسکو پذیرفته و گفته که این قتل را انجام داده است.
در تصاویری که جهان را تکان داد، پرستار محجبه‌ای در خیابان‌های مسکو راه می‌رود و سر ناستیا مسچریاکوای ۴ ساله را در هوا تکان می‌دهد. او بلافاصله بازداشت شده و به دادگاه برده می‌شود. در دادگاه مشخص می‌شود که او مبتلا به اسکیزوفرنی بوده و این بیماری را مخفی کرده است.
ولادیمیر مسچریاکوا، پدر ناستیا در این باره گفت: «هیچ حرفی قادر به بیان احساس نفرت، ضعف و عجز خانواده ما نیست.» او افزود: «هیچ‌جور نمی‌توان جنونی که جهان پیرامون‌مان را احاطه کرده توصیف کرد. اما مطمئن هستم که افراد زیادی چنین غمی را تجربه کرده‌اند. بنابراین، در غم از دست دادن ناستیا با آنها سوگواری می‌کنم.»


او همچنین از ساکنان منطقه خواست که سگ خانگی‌شان را که پس از حادثه گم شده بود و به گفته او مورد علاقه ناستیا بود، پیدا کنند. گلچهره که مطبوعات روسیه به او لقب پرستار خونین داده‌اند، پس از حضور در دادگاه با این سؤال مواجه شد که آیا می‌خواهد بخشیده شود؟ اما او انگشت‌اش را رو به آسمان گرفت و گفت: «از هیچ‌کس جز الله تقاضای بخشش نمی‌کنم.»


خبرنگار دیگری از او پرسید: «خدا چه دستوری به شما داد؟» او در پاسخ گفت: «کشتن.» قاضی تاتیانا واسیوچنکو به دادگاه گفت که او با ضربات چاقو دختر ۴ ساله را از پا در آورده و سپس سرش را از تن جدا کرده است. وقتی از او پرسیده شد که خود را گناهکار می‌داند یا خیر، او گفت: «بله.» سپس با این سؤال مواجه شد که آیا از قتل دخترک ۴ ساله ابراز تاسف می‌کند یا نه که او پاسخ منفی داد.

او از داخل قفس در دادگاه لبخند می‌زد و برای روزنامه نگاران دست تکان می‌داد. اگر بیماری روانی گلچهره به اثبات برسد، او به ۲۰ سال زندان محکوم خواهد شد. تحقیقات پلیس تا این لحظه ادامه دارد، اما گمان نمی‌رود این حادثه یک عمل تروریستی بوده باشد.
منبع: dailymail

زوج جوانی که به نوزادشان غذا نمی‌دادند به قتل او متهم شدند+عکس

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
ناهید

ناهید

1394-12-23 - 15:59 پاسخ

به نظر من کسانی که از این بیماری رنج میبرند باید مورد حمایت خاانواده قرار بگیرند.یعنی داروهایشان را مثل یک پرستار عاشق بموقع به او بخورانندواگر قادر به این کار نیستند اورا به اسایشگاه بسپارند تا شاهد چنین فاجعه های نشویم.