حراج بهترین یادگاری های استاد برای کودکان بیمار

faateme1366
درتاریخ ۳۱ فروردین روز سه‌شنبه ساعت۱۱صبح در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) برخی یادگاری‌های عزت‌الله‌انتظامی برای کمک به کودکان بیمار این بیمارستان به فروش می‌رسد.

درتاریخ ۳۱ فروردین روز سه‌شنبه ساعت۱۱صبح در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) برخی یادگاری‌های عزت‌الله‌انتظامی برای کمک به کودکان بیمار این بیمارستان به فروش می‌رسد. وسایل شخصی عزت‌الله انتظامی برای اولین بار در ایران به فروش همگانی می‌رسد. این اقدام به نفع کودکان بیمار بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) باحضور سفیر نیکوکاری روشنک برکت ورونمایی از لوگوی شخصی او انجام می‌شود. این مراسم روز سه‌شبه31فروردین روز ساعت11صبح در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) واقع در خیابان ظفر برگزار می‌شود. عزت‌الله انتظامی در سخنانی دراین باره گفت:«پیشاپیش ازتمامی مردم عزیز که با حضور گرمشان در روز سه‌شنبه درکنارکودکان بیمار باعث دلگرمی خانوادهایشان می‌شود و این اقدام خداپسندانه رایاری می‌کنند سپاس فراوان دارم.باوردارم، اطمینان دارم که اجرولطف الهی شامل حال شما عزیزانی که با قلب مهربان خودتان و حضور گرمتان به کودکان بیمار باور ماندن، زندگی کردن و تنها نبودن را داده اید، می‌شود
روشنک برکت، سفیر نیکوکاری متذکر شد: «در تمام این مدت که از جانب عزت‌الله انتظامی نماینده شدم، این اقدام خیرخواهانه مرکز درمانی خیریه‌ای را انتخاب کنم که از هر جهت نیاز مالی بیشتری برای درمان کودکان بیمارش داشته باشد با توجه به تحقیقاتم این بیمارستان انتخاب شد که برای درمان کودکان سرطانی فاقد دستگاه سی‌تی‌اسکن است و بخش عفونی نیاز شدید به تجهیزات پزشکی دارد.» رئیس بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع)، الهام طلاچیان نیزپیشاپیش از یاری و حضور خیرین سپاسگذار است.

منبع: روزنامه سپید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ