ایرانیان به پوست و مو اهمیت می دهند

zahra
اگر در بازار محصولات زیبایی جستجو کرده باشید حتما می دانید که یکی از برندهای ویژه، با نام PAYOT ارائه می شود. خانم سیلویا سلا مدیر این برند می گوید: برند PAYOT برای قدیمی ترین های محصولات پوست و مو بوده که حداقل 90 سال است که در این زمینه کار می کند.

اگر در بازار محصولات زیبایی جستجو کرده باشید حتما می دانید که یکی از برندهای ویژه، با نام PAYOT  ارائه می شود. خانم سیلویا سلا مدیر این برند می گوید: برند PAYOT برای قدیمی ترین های محصولات پوست  و مو بوده که حداقل 90 سال است که در این زمینه کار می کند. دکتری که سازنده این محصولات بوده است جزو اولین دکترهای خانم بوده و غیر از ساخت این کرم ها و محصولات زیبایی، حرکاتی را هم با دست ابداع کرده که انحصاری است. هدف از اینکار این بوده که به غیر از اینکه کرم ها روی پوست تاثیر گذار است ماهیچه زیر پوست هم تقویت شود. این برند در ابتدا برای محصولات ضدپیری در نظر گرفته شده، اما در طول سال ها همه نیازهای زیبایی و درمانی پوست و مو و برای همه سنین از جوان تا مسن  را پوشش دهی کرد است.  یکی از چیزهایی که برند PAYOT را خاص می کند این است که این محصولات پایه پزشکی و درمانی دارد و مشکل خاصی در پوست را هدف می گیرد و آن را درمان می‌کند. به علاوه ساختار زیبایی و بوی خوبی دارد که آرایشی هم محسوب می شود. یعنی این محصولات هم جنبه پزشکی و هم آرایشی را تامین می کند. جایگاه برند ما نه خیلی بالا و نه خیلی پایین است ولی با بهترین کیفیت ارائه می شود. ما یکسری تولیدات داریم که در همه جای دنیا فروش می‌رود و مشتری های خاص خود را دارد. به علاوه ما لاین های متنوعی برای انواع پوست ها داریم که هرکس متناسب با منطقه زندگی و آب وهوا و جنس پوست خود می‌تواند از آن بهره بگیرد. مثلا مرطوب کننده ها در مناطق خشک بیشتر فروش می رود یا ضدلک ها برای مناطق آفتاب خیز محصولات مورد نیاز را دارد و…

مدیر برند PAYOT در پایان صحبت های خود گفت: طی سال هایی که با ایران کار کرده ام دیده ام که هم زنان و هم حتی مردان چقدر به تک تک ترکیباتی  که در محصولات زیبایی وجود دارد اهمیت می دهند. در ایران هم زنان و هم مردان به بحث زیبایی و پوست و مو اهمیت می دهند و کنجکاوند بدانند محصول جدید پوست و مو چه چیزی وارد بازار شده است، کدام محصول یا برند بهتر است و… و این نشان دهنده این است که ایرانیان بسیار به این موضوع اهمیت می دهند و نگران پوست و موی خود هستند.  من از اینکه ایران کنگره پوست، مو و لیزر را برگزار کرد تحت تاثیر قرار گرفتم. اولین بار است که چنین کنگره ای در ایران است و این نشان می دهد که  ایرانیان قصد دارند همه محصولات جدید را معرفی کنند و همگام با پیشرفت ها حرکت می کنند. این نشان می دهد ایرانیان چقدر در حال رشد هستند و قرار است که باز هم بیشتر رشد کنند. ایران در جایگاه بسیار عالی به لحاظ پزشکی قرار دارد.  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ