آنچه باید پیش از اکستنشن مژه بدانید-قسمت اول

مهرناز زاوه
اکستنشن مژه که در میان خیل عظیمی از افراد مشهور، مدل‌ها و بازیگران محبوبیت دارد، نتایج قابل توجهی به ارمغان می‌آورد که همشه دائمی نیستند.

آندره ناوارو- وقتی صحبت از اکستنشن مژه به میان می‌آید، هر کسی سلیقه خودش را دارد. بعضی از خانم‌ها شانس داشتن مژه‌های بلند را دارند، اما بعضی‌ها مژه‌های کوتاه دارند. افراد صرف‌نظر از نوع مژه‌هایی که دارند، وقت و پول زیادی را صرف بهبود ظاهر خود می‌کنند. آنها با صرف صدها هزار دلار برای ریمل مژه و ابرو در طول سال تلاش می‌کنند که فرم مژه‌های خود را بهبود بخشند. با تمام این اوصاف، تقویت مژه‌ها می‌تواند گاها خسته‌کننده باشد.
به عنوان نویسنده‌ای که به طور تخصصی در مورد زیبایی قلم می‌زند، همیشه دوست داشتم که روش‌های مختلف را شخصا تجربه کنم و این بار نوبت به اکستنشن مژه رسیده است. اکستنشن مژه که در میان خیل عظیمی از افراد مشهور، مدل‌ها و بازیگران محبوبیت دارد، نتایج قابل توجهی به ارمغان می‌آورد که همشه دائمی نیستند. 
کلمنتینا ریچاردسون، آرایشگر سلبریتی‌ها و بنیانگذار سالن زیبایی مژه‌های افسونگر در نیویورک است.. وقتی برای وقت ملاقاتم به مطب او مراجعه کردم، درباره چند و چون عمل با او صحبت کردم. کل فرآیند اکستنشن کمتر از ۲ ساعت به طول انجامید و نتیجه فوق‌العاده بود. اکستنشن مژه یک عمل گران‌قیمت است، اما خریدن ریمل مژه و ابرو نیز در بلند مدت هزینه زیادی دارد. اما قبل از آنکه به مژه‌هایتان دست بزنید، بهتر است از جوانب مثبت و منفی امر مطلع شوید.
انتخاب مژه‌های مناسب برای شما
اکستنشن مژه در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد. طول مژه از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بنابراین از قبل باید یک مشاوره تخصصی بگیرید. کلمنتینا می‌گوید: «شما می‌بایست پس از مشاوره با مشتریان و بررسی وضعیت مژه‌هایشان تصمیم بگیرید که از چه طول، عرض و انحنایی برای بهبود وضعیت مژه‌های هر فرد استفاده کنید». اگر اکستنشن انتخابی شما بیش از اندازه سنگین باشد، روی مژه‌های طبیعی‌تان نخواهد نشست. مشتریان معمولا قبل از عمل با چند پیشنهاد ویژه از جانب پزشک مواجه می‌شوند.
پس از عمل باید زمان مشخصی را برای رسیدگی به مژه‌های جدیدتان اختصاص دهید تا از وضعیت مناسب آنها اطمینان یابید. یک ست کامل اکستنشن شامل ۸۰ تا ۱۴۰ مژه برای هر چشم است و این تعداد به شکل ظاهری بیمار بستگی دارد. کاشت یک ست کامل می‌تواند از ۱ تا ۳ ساعت به طول بیانجامد. 
گزینه‌های درست و غلط
اکستنشن مژه قطعا برای همه سازگار نیست. من شخصا از استعمال هر روزه ریمل مژه و ابرو خسته شده بودم و هیچ‌وقت هم از نتیجه نهایی رضایت نداشتم. البته این مسئله در مورد همه صدق نمی‌کند؛ خیلی‌ها دوست دارند انواع ریمل‌ها را امتحان کنند تا ببینند کدام‌یک برایشان مناسب‌تر است. شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه کسانی کاندیدای کاشت مژه هستند؟ کلمنتینا می‌گوید: «کسانی که مژه‌های طبیعی دارند و نمی‌خواهند از ریمل مژه و ابرو استفاده کنند، و کسانی که به دنبال تقویت شکل ظاهری مژه‌هایشان هستند و می‌خواهند آنها را بزرگ‌تر، بلندتر و گردتر بسازند، کاندیداهای مناسبی برای عمل اکستنشن مژه هستند. برخی از مشتریان صرفا به دنبال افزایش حجم هستند، و برخی دیگر هم طول و هم حجم را می‌خواهند».
البته، خیلی از افراد قادر به انجام اکستنشن مژه نیستند. مثلا کسانی که فاقد مژه‌های طبیعی هستند یا بیمارانی که تحت درمان قرار دارند و از ریزش مو رنج می‌برند، نمی‌توانند به انجام این عمل مبادرت کنند.
منبع: teenvogue

چگونه ابرو و مژه‌های بی‌نقصی داشته باشیم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ