توصیه‌ مهم مربی جنیفر لوپز برای زنان میانسال

mojtaba
ترسی اندرسون، مربی جنیفر لوپز به زنان میانسالی که به دنبال تناسب اندام هستند توصیه مهمی کرد.

ترسی اندرسون، مربی جنیفر لوپز به زنان میانسالی که به دنبال تناسب اندام هستند توصیه مهمی کرد.
جنیفر لوپز ۴۵ ‌ساله هنوز هم چیزی از جوان‌ترین بازیگران زن مطرح کم ندارد، و این را مدیون ژنتیک و کمک بهترین مربیان‌اش است.
وقتی در میانسالی، پای مراقبت از سلامت و تناسب اندام به میان می‌آید مطمئنا ورزش‌هایی که در دهه‌ی ۲۰ سالگی زندگی‌تان انجام می‌دادید، کارایی لازم را ندارد. ترسی اندرسون که به جنیفر لوپز و تعداد دیگری از ستارگان هالیوودی کمک می‌کند که تناسب اندام‌شان را حفظ کنند می‌گوید زنان میانسال اغلب فکر می‌کنند که دویدن و ورزش‌های هوازی مشابه چیزی است که باعث کاهش وزن می‌شود. در حالی که در عالم واقع چیزی که آن‌ها باید روی آن تمرکز کنند سوزاندن ملایم چربی‌های اضافی است.
خانم اندرسون می‌گوید توصیه‌های زیر روشی ایده‌آل برای ساختن عضلاتی محکم و بلند است که برای خانم‌های مسن مناسب‌تر است.
در حالی که دویدن و دوچرخه‌سواری باعث سوزاندن کالری می‌شود. اما این ورزش‌ها برای عضلات زنانه طراحی نشده است.
دویدن در یک ماراتن یک دستاورد واقعی است اما اگر دنبال کاهش وزن و لاغری هستید ۴۲ کیلومتر دویدن نتیجه‌ای که انتظار دارید را به شما نمی‌دهد.


اندرسون اضافه می‌کند که به نظر او بسیاری از متخصصان اشتباه می‌کنند که به زنان کاهش وزن با وزنه‌زدن را پیشنهاد می‌کنند چون نمی‌دانند که اضافه وزن زنان به خاطر عضلات‌شان نیست. وقتی یک زن به طور طبیعی عضلاتش عضلات یک مرد نیست… 
او گفت: «من گاهی برای مردان برنامه تمرینی طراحی می‌کنم که در آن استفاده از وزنه‌ها توصیه می‌شود، اما هرگز چنین چیزی را به زنان پیشنهاد نمی‌کنم، حتا برای زنانی که عضلات قوی خط دار دوست دارند. وزنه، ضرورتی ندارد.»
(منبع: celebhealth)

مطلب مرتبط:
جنیفر لوپز راز سلامت پوست‌اش را فاش کرد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ