برترین صبحانه چربی سوز + طرز تهیه

jalalvand
این اسموتی خوشمزه را مدتی در یخچال بگذارید تا از خوردن آن علاوه بر لاغری، نهایت لذت را ببرید.

بررسی‌ها نشان داده خوشمزه‌ترین، سالم‌ترین و چربی‌سوزترین صبحانه دنیا تنها از ترکیب چند ماده طبیعی بدست می‌آید.

 بیشتر متخصصان تغذیه اتفاق نظر دارند که مصرف صبحانه‌ای سالم و مغذی نقش مهمی را در سلامتی و تناسب اندام ایفا می‌کند. علاوه بر این، اگر صبحانه‌ای سالم و چربی سوز را مصرف کنید در طول روز پرخوری نکرده و چاق نمی‌شوید. در اینجا به یکی از بهترین صبحانه‌های جهان اشاره می‌کنیم که مورد تایید بسیاری از متخصصان تغدیه و باب میل بسیاری از افراد است.

این صبحانه خوشمزه می‌تواند بدن را سم‌زدایی کرده و در یک ماه حدود 5 کیلو وزنتان را کاهش دهد. علاوه بر این، رشد و تقویت مو، درخشان شدن پوست و افزایش عملکرد سیستم دفاعی بدن را به همراه دارد.

مواد لازم:

50 گرم جو پخته شده

یک فنجان ماست کم چرب (حدود 250 میلی لیتر)

یک قاشق چای خوری پودر کاکائو

یک قاشق چای خوری تخم کتان

5 تا 7 عدد آلو گوشتی بزرگ

طرز تهیه:

معمولا این صبحانه را شب‌ها تهیه کرده و در یخچال می‌گذارند تا صبح میل کنند. در ابتدا آلوها را در ظرفی بزرگ قرار دهید و روی آن 100 میلی لیتر آب بریزید و بگذارید جوش بیاید؛ پس از 10 دقیقه جوش خوردن آن را کنار بگذارید. در ظرفی مجزا جو، پودر کاکائو و تخم کتان را ترکیب کرده و ماست را نیز اضافه کنید و همه را تا یک دست شدن با هم مخلوط کنید.

آب‌های آلوها را جدا کرده و آلو‌ها را خرد کرده و به مواد قبلی اضافه کنید و با استفاده از مخلوط کن یا غذاساز همگی را ترکیب کنید. این اسموتی خوشمزه را مدتی در یخچال بگذارید تا از خوردن آن علاوه بر لاغری، نهایت لذت را ببرید.

 منبع: جام نیوز

لینک مرتبط: با این میوه چربی سوزترین قرص لاغری دنیا را بسازید!

بی رحم ترین چربی سوز دنیا را می شناسید ؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ