فال وضعیت عاطفی شما در هفته ای که پیش رو دارید!

پانته آ توتونپیان
آیا دوست دارید بدانید که وضعیت عاطفی شما در این هفته چگونه خواهد بود؟

فروردین

به‌زودی زندگی جدیدی را آغاز می‌کنید و این موضوع انرژی زیادی از شما می‌برد. خیلی استرس دارید. نباید اجازه دهید که استرس باعث شود این روزهای شاد به حاشیه برود. با نامزدتان بیشتر صحبت کنید و دل‌نگرانی‌های‌تان را عاشقانه با او درمیان بگذارید.

اردی بهشت 

گاهی زندگی را بیش از اندازه سخت می‌گیرید. فشارهای روحی که این روزها تحمل می‌کنید به‌دلیل وسواس‌های فکری است که دارید. نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید. رابطه عاطفی از دست رفته دیگر قابل بازگشت نیست.

خرداد 

به‌زودی تولد یکی از اعضای خانواده نزدیک می‌شود و مهمانی مفصلی پیش رو دارید. در این مراسم نامزد سابق‌تان را می‌بینید و این موضوع کمی باعث تکدر خاطرتان می‌شود. 

تیر

به‌زودی با فردی آشنا می‌شوید که می‌توانید روی ازدواج با او حساب کنید. اگر می‌خواهید برای این موضوع حساب شده پیش بروید باید بیشتر از قبل بر احساسات‌تان غلبه کنید و بیشتر از منطق‌تان کمک بگیرید.

مرداد 

احساسات‌تان بیشتر از آنچه باید روی تصمیم‌گیری‌های‌تان تاثیر می‌گذارد. همین موضوع باعث شده تمام روابط‌تان از روابط دوستانه، خانوادگی و حتی رابطه عاطفی‌تان با نامزدتان با مشکل رو‌به‌رو شود. این روزها بیشتر باید صبور باشید.

شهریور

خیلی زود به جرگه متاهلین اضافه می‌شوید اما برای این کار خیلی راه پر‌پیچ و خمی پیش‌رو دارید. به‌نظر می‌رسد برای راضی کردن خانواده‌تان سختی زیادی خواهید کشید. 

مهر

در روزهای گذشته به لحاظ عاطفی در شرایط مساعدی نبودید. فشار کاری از یک سو و بحران‌های عاطفی که با همسرتان داشتید بخش زیادی از انرژی شما را به خود اشغال کرده. این روزها تا می‌توانید  به خودتان برسید.

 آبان 

با یکی از دوستان‌تان به‌تازگی قطع ارتباط کردید و این موضوع باعث شده مثل قبل آرامش نداشته باشید. خیلی خوب است که چارچوب‌های شخصی‌تان را حفظ می‌کنید اما نباید در این زمینه بیش از اندازه سختگیری کنید.

آذر

اگر این روزها احساس دلتنگی می‌کنید دست دست نکنید، احساسات‌تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. هیچ چیزی مثل گفت‌و‌گوی رو در رو و درد دل کردن نمی‌تواند رابطه شما را با عزیزان‌تان بیشتر کند. روی دخترهای‌تان بیشتر حساب کنید.

دی 

بیش از اندازه سرد و جدی هستید. این مسئله نه‌تنها روابط عاطفی شما بلکه روابط دوستانه‌تان را به سردی کشانده است. نباید از یک سوراخ بارها گزیده شوید تا تصمیم بگیرید رفتارتان را اصلاح کنید.

بهمن 

تا می‌توانید به همسرتان محبت کنید و اجازه دهید او محبت بی‌دریغ شما را از نزدیک لمس کند. شما کمتر احساسات‌تان را بروز می‌دهید اما همسر برون‌گرایی دارید. نخ تسبیح زندگی و پیشرفت زندگی‌تان را مدیون همین احساسات هستید. پس سعی کنید از احساس و منطق‌تان یکسان استفاده کنید.

اسفند

این روزها حس خوبی به زندگی دارید و تلاش می‌کنید زندگی را با همه سختی‌ها و خوبی‌هایش درک کنید. برای این کار به همراهی اعضای خانواده‌تان نیاز دارید. شما باید بیشتر از قبل درباره نیازهای‌تان با نزدیکان‌ خود حرف بزنید. شفاف‌سازی همیشه نتیجه بهتری دارد.

در این هفته وضع سلامتی تان چگونه خواهد بود؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ