آقایان قد کوتاه؛ با این روش‌ها بلندتر به نظر می‌رسید-قسمت دوم

مهرناز زاوه
شلوار نقش قابل‌توجهی در بلند نشان دادن شما دارد، چون لباسی است که در قسمت پایین‌تنه پوشیده می‌شود. ترفندهای زیادی برای پوشیدن شلوار وجود دارد که شما را بلندقدتر از حد واقعی نشان می‌دهند.

در ادامه‌ی قسمت اول شما را با تیپ‌های اسرارآمیز آشنا کنیم که می‌توانید با پوشیدن آنها بلندقدتر جلوه کنید.
 راز ۶ – شلوار مناسب
شلوار نقش قابل‌توجهی در بلند نشان دادن شما دارد، چون لباسی است که در قسمت پایین‌تنه پوشیده می‌شود. ترفندهای زیادی برای پوشیدن شلوار وجود دارد که شما را بلندقدتر از حد واقعی نشان می‌دهند.
از پوشیدن شلوارهای فاق کوتاه اکیدا خودداری کنید. وقتی پیراهنی را با یک شلوار فاق کوتاه می‌پوشید، نیم‌تنه شما بلندتر به نظر می‌رسد، اما پایین‌تنه فرق چندانی نمی‌کند. بنابراین، بهتر است از شلوارهایی با فاق متوسط یا بلند استفاده کنید.
محل فاق نباید افتاده باشد. پوشیدن شلواری که فاق افتاده دارد، شما را کوتاه‌تر نشان خواهد داد. به علاوه، شما را فردی شلخته و نامرتب جلوه می‌دهد. همچنین، شما را خوش‌تیپ نمی‌کند.
راز ۷ – قد بصری
این مورد به کمی انگیزه و خلاقیت احتیاج دارد. کمی تنوع‌طلب باشید و از لباس‌هایی با یقه‌های مختلف استفاده کنید. اگر از لباس‌های مناسب استفاده کنید، یک سر و گردن بلندتر جلوه می‌کنید و در نتیجه بلندقدتر دیده می‌شوید.
خطوط عمودی- استفاده از الگوهایی که خطوط عمودی دارند، ساده‌ترین راهی است که مردان کوتاه‌قد را بلندتر نشان خواهد داد. خطوط عمودی شما را کشیده‌تر جلوه می‌دهند و قد بصری شما را افزایش می‌دهند.
کلاه- پوشیدن کلاه نقش قابل‌توجهی در افزایش چند سانتی‌متری قد شما دارد. کلاه‌ها با چندین سبک، رنگ و الگوهای مختلف عرضه می‌شوند که می‌توانید آن را با توجه سلیقه شخصی‌تان انتخاب کنید. یک کلاه مناسب می‌تواند قد شما را بلندتر نشان دهد.
ژاکت- بهتر است به جای ژاکت‌های سه و چهار دکمه از ژاکت‌های دو دکمه استفاده کنید. همچنین، دکمه بالایی باید بالاتر از کمر باشد تا پاهای‌تان بلندتر به نظر برسد.
راز ۸ – پیراهن مناسب
طول بازوهای شما به طور مستقیم بر قد شما اثر می‌گذارد. بنابراین پیراهنی بپوشید که قد ظاهری شما را بلندتر نشان دهد. یک فرد کوتاه قد معمولا بازوهای کوتاه‌تری هم دارد. از این رو، انتخاب پیراهن با سرآستین مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است.
طول سرآستین- به طور کلی، توصیه می‌شود که ۳ تا ۶ سانتیمتر از سرآستین پیراهن‌تان از زیر کت یا ژاکت بیرون بزند. اگر کوتاه‌قد هستید، ۳ سانتیمتر کفایت خواهد کرد. اگر طول سرآستین بیشتر از این حد باشد، ممکن است کوتاه‌تر جلوه کنید.
پیراهن اندامی و چسبان روی سینه– این نوع پیراهن کمک می‌کند که نیم‌تنه شما لاغرتر جلوه کند. حتی اگر یک ورزشکار خوش‌اندام باشید، قطعا دوست دارید پیراهنی بپوشید که بدن‌تان را خوش‌فرم و متناسب نشان دهد.
زیر بغل بلند- داشتن زیر بغل بلند برای پیراهن باعث می‌شود که خوش‌اندام‌تر جلوه کنید و در عین حال قدرت مانور بیشتری داشته باشید.
راز ۹ – لایه‌‌بندی ساده
اگر قد کوتاهی دارید، باید با مهارت لایه‌بندی آشنا شوید. برای آنکه لاغرتر و بلند قدتر جلوه کنید، می‌بایست از رنگ‌‌های درونی استفاده کنید. مثلا، اگر زیر یک ژاکت تیره یک پیراهن رنگ روشن بپوشید، خطوط عمودی پیراهن روشن بیشتر توی چشم خواهند زد. در نتیجه، کشیده‌تر و بلندقدتر جلوه خواهید کرد.
افزودن یک لایه بیشتر با پوشیدن یک جلیقه روی ژاکت نیز موثر است. اگر دو لایه زیرین به درستی پوشیده شوند، لایه جلیقه فرم بدن شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان خواهد داد.
آنچه باید به آن توجه کنید، ایجاد خطوط عمودی است. توجه داشته باشید که الگوی خطوط عمودی یک متد عالی برای بلندقدتر شدن است. این الگو، با ایجاد یک بافت برجسته‌تر کمک می‌کند که کوتاهی قد شما کمتر توی چشم بزند.
راز ۱۰ – خیاط خود را بشناسید
همه خیاط‌ها مثل هم نیستند. خوب تحقیق کنید و خیاطی را بیابید که در حرفه‌اش مهارت داشته باشد. از همسایگان و دوستان خود بپرسید پیش کدام خیاط می‌روند. یک خیاط خوب می‌تواند تیپ شما را متناسب‌تر سازد و شما را به قد دلخواهتان نزدیک‌تر کند. بیشتر لباس‌های مردانه شل و گشاد دوخته می‌شوند تا برای اندام‌های مختلف مناسب باشند.
لباس‌های گشاد برای محیط کسب و کار بهتر هستند، چون اندازه لباس تاثیری در جلب توجه مشتریان ندارد. یک خیاط خوب کمک می‌کند که از مشکلات احتمالی در امان باشید. حتی اگر یک خیاط شخصی ندارید، بهتر است یکی را در اطراف محله خود پیدا کنید. روزی می‌رسد که حتما به او نیاز پیدا خواهید کرد.
منبع: realmenrealstyle 

۵ اشتباه آقایان در انتخاب و استفاده از ادکلن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ