موضوع ایدز خط قرمزسریالهای تلویزیونی! / سریال پریا

jalalvand
تهیه‌کننده مجموعه پریا درباره‌ی تغییر ناگهانی ساعت پخش این سریال در شامگاه گذشته، اظهار کرد: اتفاقی که شب گذشته افتاد ناگهانی بود و به اندازه کافی اطلاع‌رسانی نشده بود. ساعتی هم که پریا پخش شد، زمان مناسبی نبود.

شبکه سه سیما شامگاه گذشته در اقدامی ناگهانی و بدون اطلاع‌رسانی قبلی پخش مجموعه‌ی پریا را به ساعات پایانی شب موکول کرد و این سریال را با تاخیر ساعت 23 و 20 روی آنتن برد.

همزمان با آغاز شانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال و پخش این دیدارها از شبکه سه سیما، ساعات پخش مجموعه پریا با تغییراتی مواجه شد. پریا که پیش از این ساعت 21 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رفت، به دلیل همزمانی با پخش برخی دیدارهای لیگ برتر، ساعت 23:5 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

اسماعیل عفیفه در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی زمان پخش مجموعه پریا که به دلیل همزمانی با دیدارهای شانزدهمین لیگ برتر فوتبال تغییر یافته است، اظهار کرد: متأسفانه اطلاع‌رسانی برای تغییر زمان پخش مجموعه به اندازه کافی نبود. از طرفی این مجموعه قرار بود ساعت 23 به روی آنتن برود اما با تأخیر پخش شد که این زمان، زمان خوبی برای تماشای سریال توسط بیننده نیست و بر ریزش مخاطب قطعا تأثیر می‌گذارد.

او با اشاره به اینکه شبکه سه سیما همواره فوتبال‌ها را پخش کرده است، یادآور شد: اطلاعی نداشتیم که بازی‌های لیگ برتر در این ساعت برگزار می‌شود. اما به هر حال قسمت‌هایی که به این شکل با تغییر زمان پخش روبه‌رو می‌شوند، قطعا در ریزش مخاطب تأثیرگذار خواهند بود اما از طرفی اتفاقی که شکل گرفته است این است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه را برای پخش قسمت‌هایی که به این شکل روی آنتن می‌روند تنظیم کردیم تا مخاطبان این بخش از داستان را ببینند.

این تهیه‌کننده در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره بحث کارشناسی مجموعه پریا که پس از اتمام هر قسمت انجام می‌شود، توضیح داد: زمانی که مجموعه پریا را می‌ساختیم بسیاری از مسائل که درباره بیماری HIV وجود داشت را نمی‌توانستیم در داستان بگنجانیم.

به نحوی که برخی از این اطلاعات به شکل روشن در مجموعه مطرح نشده است. این در حالی است که مخاطبان نیازمند این اطلاعات است اما این اطلاعات جزو خط قرمزهای ما برای مطرح کردن در سریال‌ها محسوب می‌شود.

در نتیجه زمانی که کار مونتاژ و برای پخش آماده می‌شد به پیشنهاد نویسنده تصمیم گرفتیم مستندی در گفت‌وگو با مخاطبان، بیماران HIV و برخی افرادی که درگیر اعتیاد بوده‌اند، بسازیم که در نهایت در هشت دقیقه تلاش کنیم مطابق با هر قسمت از داستان مسائل و قواعد را با تشریح بیشتر به مخاطب ارائه دهیم.

عفیفه سپس تأکید کرد: وجود این بخش که محتوای مجموعه را کارشناسی می‌کند به آموزش مخاطبان کمک می‌کند.

این تهیه‌کننده درباره بازخورد پریا نیز یادآور شد: خوشبختانه هر چه جلوتر می‌رویم به ویژه قسمت‌های اخیر بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان گرفته‌ایم و این نشان‌دهنده آن است که مخاطب متوجه سریال شده است و پیش‌بینی می‌کنم پس از این نیز مخاطبان بیشتری پیدا کند

عفیفه در پایان از نگارش مجموعه جدید خود با عنوان مهر نامیرا به نویسندگی امیرعباس پیام خبر داد و گفت: این مجموعه قرار است امسال ساخته شود اما کارگردان آن هنوز مشخص نشده است و اکنون در حال نگارش است.

منبع: ایسنا

لینک مرتبط: درمان قطعی ایدز کشف شد!

سن ابتلا به ایدز کاهش یافته است؟! (قسمت اول)

سن ابتلا به ایدز کاهش یافته است؟! (قسمت دوم)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ