صاف کردن موی سر در خانه با نوشابه

a.mahammadi
صاف کردن موها همیشه یک کار عذاب آور است اگرچه اتوی مو یا سشوار کشیدن خوب استاما پس از مدتی موهایتان آسیب خواهد دید و دیگر موهایتان زیبایی‌اش را از دست خواهد داد.
صاف کردن مو و زیبایی آن از دغدغه های جوان های امروزی است و آن ها بسیاری از اوقات زمان و هزینه زیادی صرف می کنند تا بتوانند موهایی زیبا و نرم و لطیف داشته باشند. استفاده از دستگاه اتو مو و حتی صرف وقت در آرایشگاه  از روش های معمول و هزینه بر صاف کردن و زیبایی بوده اما جالب است بدانید روشی وجود دارد که بدون صرف هزینه آن چنانی و وقت طولانی موهای شما صاف، زیبا و درخشان می شود.
اگر از اسپری‌های محافظ مو در برابر حرارت استفاده نمایید، فقط ظرفیت حرارت پذیری موهایتان زیاد خواهد شد و تنها تغییری که ایجاد خواهد شد، این است که کمی دیرتر خواهید فهمید موهایتان حیاتش را از دست داده و موخوره گرفته‌اید.
شستن پنجره ها ، تمیز کردن سرویس بهداشتی، پاک کردن لکه های سخت، پاک کردن موادغذایی سوخته از ظروف، افزایش ماندگاری  گل ها شاخه بریده از موارد مصرف نوشابه است که شاید بسیاری از شما ان ها را شنیده اید اما یکی از جالب ترین و شگفت آورترین مورد آن خاصیت معجزه آسا این نوشیدنی در صاف کردن و زیباتیی مو است.

برای افزایش درخشش، صاف شدن و زیبایی مو کافی است نوشابه را حسابی تکان داده تا گاز آن کاملا از بین برود سپس روی موهایتان ریخته و بعد از چند دقیقه آبکشی  کنید.

چطور موهای فر را صاف کنید؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مینا

مینا

1395-09-02 - 21:08 پاسخ

با سلام-من از متنی که شما درباره نوشابه که باعث صافی مو میشود ازتون سوال دارم- وقتی نوشابه پر از قند است؟و برای جرم گیری دستشویی بهترین گزینه است- چطور میتواند برای صافی مو مناسب باشد!!!!

admin

admin

1395-09-02 - 21:08

مخاطب گرامی سایت الودکتر سلام

نوشابه به دلیل دارا بودن مواد قندی برای ساختار مو مفید بوده ولی به شرط اینکه گاز آن قبل ازاستفاده بطور کامل گرفته شود.

شایان ذکر است مصرف مداوم نوشابه برای صاف کردن مو توصیه نمی شود.ساناز مطلبی خامنه، کارشناس تغذیه