درمان چاقی

دکتر مسیح شمعی، پزشک پوست، مو و زیبایی: در حال حاضر چاقی و عواقب آن هست. در این مطب راههای لاغری در دو دسته ی کلی ۱-جراحی ۲- غیر جراحی انجام پذیر است

دکتر مسیح شمعی، پزشک پوست، مو و زیبایی:

یکی از عمده ترین مشکلات در حوزه سلامت در کشور ما  در حال حاضر چاقی و عواقب آن هست. در این مطب راههای لاغری در دو دسته ی کلی:

۱-جراحی ۲- غیر جراحی انجام پذیر است .

راه حل جراحی شامل لیپوماتیک است که پروسه طی یک جلسه و در بیمارستان و با یک تیم کامل شامل فوق تخصص و دکترمتخصص بیهوشی وانجام پذیرفته و مراجع بلافاصله بعد از پروسه شاهد کاهش سایز و وزن بوده و مراقبت بعد از آن هم شامل بستن گن می باشد هزینه بسته به وسعت کار بین ۴ تا ۸ میلیون است

راه حل غیر جراحی خود به دو دسته تقسیم می شود:

الف- بدون دستگاه 

ب- با دستگاه

الف- در روش بدون دستگاه از طب سوزنی استفاده می شود. روش طب سوزنی کاملا امن و بدون عارضه می باشد البته در این روش که معمولا در ۱۰ تا ۱۵ جلسه صورت می گیرد مراجع ملزم به سالم خواری و رعایت رژیم و ورزش کنار همه اینها مصرف دم نوش های طبیعی هم آموزش داده  می شود.

ب- در روش استفاده از دستگاه از ار اف و کرایولیپولیز استفاده می شود.  جلسات ار اف شامل سه جلسه روزانه پشت سر هم و سپس ۹ جلسه هر ۵ روز یکبار است البته در صورت استفاده از ار اف حتمن باید ورزش صورت گیرد.در کرایولیپولیز که یک روش مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا هم می باشد بسته به مقدار بافت چربی بین یک تا سه جلسه برای هر ناحیه لاغری موضعی صورت می گیرد این روش سخت گیری سایر روش ها را ندارد و به زبان ساده برای بیمار راحت تر است هر جلسه حدود یک ساعت و نیم طول کشیده و مراجع بلافاصله به کار بر می گردد و دوره ی نقاهت ندارد.فاصله جلسات دست کم باید دو ماه باشد.کرایو لیپولیز بدون هر گونه تزریق و… می باشد.

دکتر مسیح شمعی، پزشک پوست، مو و زیبایی

شماره تماس:

۰۳۱۳۶۲۰۶۷۰۳

 اصفهان، دروازه شیراز، ابتدای چهار باغ بالا، خیابان بهار آزادی، مجتمع بهاران، طبقه ۳، واحد ۷ 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ