10 راهنمایی برای حرکت دادن خانواده به سمت فعالیت بیشتر روزانه

سرگرمی را در برنامه تناسب اندام قرار دهید و همه خانواده را در مورد داشتن فعالیت بدنی هیجان زده کنید. (هیچ کس بر آن حتی به عنوان یک ورزش فکر و تمرکز نخواهد کرد!) کودکان و بزرگسالان نیاز به فعالیت بدنی روزانه دارند تا سالم بمانند.

سرگرمی را در برنامه تناسب اندام قرار دهید و همه خانواده را در مورد داشتن فعالیت بدنی هیجان زده کنید. (هیچ کس بر آن حتی به عنوان یک ورزش فکر و تمرکز نخواهد کرد!) کودکان و بزرگسالان نیاز به فعالیت بدنی روزانه دارند تا سالم بمانند. در واقع توصیه می شود که بزرگسالان حداقل 150 دقیقه و حتی بیشتر در هفته تمرین متوسط تا شدید داشته باشند، به خصوص اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن خود هستید. این در حالی است که بچه ها باید حداقل 60 دقیقه بازی فعال در روز داشته باشند.

خانواده خود را با استفاده از این نکاتدر حال حرکت نگه دارید:

1 یک نمونه خوب را تنظیم کنید: هنگامی که شما فعال هستید، احتمال دارد خانواده شما نیز به دنبال شما و با پیروی از شما در فعالیت باشند.

2 تلویزیون خود را خاموش کنید: زمان استفاده از صفحه نمایش را به کمتر از دو ساعت در روز محدود کنید.

3 یک سنت خانوادگی سالم را شروع کنید: به عنوان مثال، هر شب بعد از شام پیاده روی کنید و یا در بعدازظهر  روزهای آخر هفته، یک مسابقه آزاد پرتاب (توپ، وزنه) ترتیب بدهید.

4 یک هدیه فعال، کادو بدهید: برای روزهای تولد، هدایایی را ارائه دهید که فعالیت های فعال را تشویق می کند، مانند یک طناب برای پریدن، یک راکت تنیس یا یک جفت کفش اسکیت.

5 انجام فعالیت هایی در خاک: مانند مراقبت و نگهداری از یک باغ سبزی یا پرورش گل، و از کل خانواده برای کمک به مراقبت از باغچه خود کمک بگیرید.

6 انجام بازی های خانوادگی در هنگام شب در بیرون از خانه: در حیاط خانه یا حیاط خلوت یا حتی پارک نزدیک خانه بازی هایی دسته جمعی که نیاز به یک گروه دارد، انجام دهید؛

این بازیها می تواند شامل بازی هایی با توپ نیز باشد.

7 داشتن ساعت هایی برای فعال سازی: یک “نمودار فعالیت” را بر روی یخچال و یا فریزر خود چسبانیده و پاداش های کوچک را برای رسیدن به اهداف خود در نظر بگیرید.

8 کودکان را مسئول انجام کاری قرار دهید: اجازه دهید بچه ها یک فعالیت بعد از ظهر برای آخر هفته را انتخاب کنند. شما ممکن است با پریدن در برگ ها یا چرخش در زمین بازی فعالیت را پایان دهید.

9 به دنبال طلا برو: برای پیاده روی یا دویدن در یک مسابقه ثبت نام کنید و سپس همگی با خانواده با هم برای آن تمرین کنید.

10 یک نمودار برای کارهای عادی و روزمره درست کنید: آن را به کارهای فعال اختصاص دهید؛ مانند جمع آوری برگ ها،باغبانی کردن و یا جارو کردن با جارو برقی.

و البته فراموش نکنید که بازی های بی خطر انجام دهید! هنگام شرکت در ورزش های مختلف، همیشه از تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنید، مانند کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری یا محافظ برای ساق پا در بازی فوتبال.

برگردان: سیما آزاد فلاح

فعالیت‌های روزانه‌ مناسب برای سالم نگه داشتن ذهن

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ