کدام کرم anti aging را بخریم؟

schegini
وقتی به قفسه محصولات آرایشی و بهداشتی در داروخانه ها سر می زنید آنقدر با تنوع محصول مواجه می شوید که نمی دانید از میان انبوهی از مارک ها و برندهای مختلف چطور یک کرم ضدچروک مناسب را انتخاب کنید. برای آنکه شما را از این سردرگمی بیرون بیاوریم مهم ترین فاکتورها برای انتخاب یک کرم ضد چروک استاندارد را گرد آورده ایم تا با مطالعه آن با خیال راحت خرید کنید.

کی ضدچروک بخریم؟
اگرچه بسیاری از متخصصان پوست 30سالگی را بهترین سن برای استفاده از محصولات ضدچروک می‌دانند، گروهی دیگر بر این باورند که باید کمی زودتر یعنی در آستانه 25سالگی برای پیشگیری از بروز چروک‌ها اقدام کرد. البته دسته سومی هم وجود دارند و آنها معتقدند که استفاده از محصولات ضدچروک متناسب با نوع پوست افراد و میزان خشکی آن در سنین مختلف باید شروع شود و این بستگی به تجویز مستقیم یک متخصص پوست و موی حاذق دارد. 

از چند سالگی ضدچروک بزنیم؟
همه ما به خوبی می‌دانیم که تفاوت‌های فردی ما موجب می‌شود تا هر کدام پوستی با ساختاری متفاوت داشته باشیم اما محققان بر این باورند که شما با هر نژاد و قومیتی که باشید با نزدیک شدن به آستانه 30 سالگی با ناخواسته‌ترین هدیه‌های این دهه یعنی چروک‌ها مواجه می شوید. چروک‌هایی که در بعضی کمتر و در بعضی افراد بیشتر خودنمایی می‌کنند. برای فرار از شر این چروک‌ها همه ما باید در آستانه 30سالگی دست به دامن انواع و اقسام کرم‌ها و ژل‌های ضدچروک شویم.

چاره چیست؟
مهم‌ترین راه برای پیشگیری از بروز چین و چروک‌ها این است که تا جای ممکن به‌طور مستقیم درمعرض تابش نور خورشید قرار نگیریم. قاعدتا همه ما نمی‌توانیم برای همیشه با نور خورشید خداحافظی کنیم یا قدم زدن زیر نور مطبوع پاییزی را فراموش کنیم. بنابراین بهترین راه استفاده از کرم‌های ضدآفتاب است و بعد از آن برای پیشگیری بهترباید سراغ ضد چروک ها رفت.

از کی شروع به استفاده از کرم های ضد چروک کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ