راهی کم هزینه و بدون درد برای داشتن لب هایی برجسته

toranj
لب های برجسته آرزوی هر خانومی است که باید از راه کم هزینه و بی دردسر به آن رسید.

حجم دادن به لب و افزایش آن با راه های شیمیایی و تزریق زل و یا چربی چیزی جز بد فرم شدن . دردسرهای بعدی اش برای شما ندارد. در این مقاله سعی شده است که راهی کم هزینه و بدون درد برای داشتن لب هایی برجسته به شما ارائه شود.

دارچین

حتما شما هم در بیشتر مقالات خوانده اید که دارچین یکی از جمله ادویه هایی است که می تواند باعث افزایش حجم لب های شما شود. اما چگونگی استفاده از این ادویه نیز می تواند امری تاثیر گذار برای داشتن لب هایی برجسته باشد.

لوازم مورد نیاز:

– مسواک نرم
– ظروف برای مخلوط کردن
– چند تا گوش پاک کن
– روغن، مانند روغن زیتون، روغن نارگیل یا روغن آووکادو
– شکر یا جوش شیرین (برای شستشو)
– دارچین
– روغن برگ دارچین (درصورت تمایل و در دسترس بودن)

دارچین باعث تحریک جریان خون در لب میشود و راهی کم هزینه و بدون درد برای داشتن لب هایی برجسته.  این تحریم میتواند  باعث تورم خفیف، قرمزی و احساس گز گز شدن باشد. البته این حالت موقتی یه و لی برجسته بودن لبها تا چند ساعت طول میکشد  ضمن اینکه این یک روش بی خطر می باشد.

برای داشتن لب هایی برجسته از راه های بی دردسر و کم هزینه

مراحل کار:

۱- هر سه روز یک بار از پوست لبتان لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لبتان از بین رفته و لبتان نرم و صاف شود. می‌توانید از یک اسکراب لب که از عسل، شکر و وازلین تشکیل شده است برای لایه برداری استفاده کنید.

۲- در استفاده از نرم کننده ی لبتان توجه ویژه ای داشته باشید، شب‌ها پیش از اینکه به رختخواب بروید و هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب، از آن استفاده کنید.

۳- برای اینکه لب‌هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را در آب داغ فرو ببرید. چای را خارج کرده و اجازه دهید حرارتش کم شود. سپس حدود ۳ دقیقه چای را بر روی لب‌های خود بگزارید. این کار در نرم کردن لب‌هایتان معجزه خواهد کرد.

۴- برای اینکه لب‌هایتان برجسته، بزرگ و یا حجیم تر بنظر بیایند بالاتر از کمان لبتان مقدار کمی سایه ی سفید بزنید. سپس کمی بالاتر از خط طبیعی لبتان خط لب بکشید. حواستان باشد بیش از حد، از خط طبیعی لبتان بالا نروید، اگر چنین شود، لبتان جلوه‌ی خوبی پیدا نخواهد کرد و حتی ممکن است به نظر بیاید که آرایش نکرده اید. در عوض اگر فقط مقدار کمی از خط طبیعی بالا روید، لبتان بزرگ و زیباتر به نظر خواهد آمد. هنگام انتخاب خط لب برای خودتان نیز، اطمینان پیدا کنید که رنگی یکسان با رنگ طبیعی لبتان، یا کمی پر‌رنگ تر انتخاب کرده اید. همه چیز درباره افزایش حجم لب

افزایش حجم لب

برجسته کردن گونه و لب به‌طور طبیعی

مرطوب کننده قوی لب هیدرودرم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ