5روش برای اینکه 900 کالری در ساعت بسوزانید!

faateme1366
اگر همیشه فکر می کردید کالری سوزی و لاغری خیلی سخت است باید بگوییم اشتباه می کنید. روش هایی وجود دارد که به آسانی می توانید 600 تا 900 کالری در یک ساعت بسوزانید. باور نمیکنید؟ این مطلب شما را به باور می رساند.

 

کالری سوزی هیجان انگیز

به گزارش سایت الودکتر، اسکیت به صورت متوسط در هر ساعت باعث سوزاند 683 کالری  می‌شود. این میزان کالری  سوزی برای افرادی است که به صورت تفریحی و غیر حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهد. اسکی کراس کانتری نیز در صورتی که خیلی آرام انجام شود کالری  سوزی زیادی ندارد. در صورتی که با سرعت و شدت بالاتر این کار را انجام دهید می‌توانید حدود ۸۵۰ کالری  در ساعت بسوزانید. بهتر است بر روی سر بالایی این ورزش را انجام دهید.

 

لذت چربی سوزی با دوچرخه

دوچرخه سواری در صورتی که با سرعت مناسب انجام شود ضربان قلب را به حد زیادی بالا می‌برد. با دوچرخه سواری می‌توان حدود ۶۸۰ کالری  در ساعت سوزاند. دوچرخه ثابت باید با استقامت بالا و تحت نظر مربی انجام شود. در صورتی که با استقامت بالا این ورزش را انجام دهید می‌تواند بیشتر از دویدن کالری  بسوزاند. این ورزش حدود ۹۵۲ کالری  در ساعت می سوزاند.

 

رزمی کاران چربی سوز!

مهم نیست که کدامیک از ورزش های رزمی را انجام دهید. کاراته یا تکواندو تنها باید بگویم که علاوه بر شوق و هیجانی که این ورزش ها در ورزشکار ایجاد می کنند میزان 700 تا 1100 کالری  در هر ساعت با انجام ورزش های رزمی سوخته می شود. یک فرد 80 کیلوگرمی با هر ساعت تکواندو 752 کالری  می‌سوزاند. این رقم برای فردی که 100 کیلوگرم وزن دارد، 937 کالری  است. ورزش‌هایی همچون موی تای، کاراته و جوجیتسو نیز همین میزان کالری  سوزی دارند. حتما شما هم دقت کرده اید که ورزشکاران رشته ی بوکس با سروصورتی پر از عرق به انجام حرکات و ورزش زیبای بوکس می پردازند. این نشان از تحرک سنگین و بالای این ورزشکاران است که در هر ساعت میزان 700 تا 1100 کالری  می سوزانند. دیگر ورزش‌های رزمی همچون مویی‌تای نیز در این گروه قرار می‌گیرد. بوکس حدود ۷۰۰ کالری  در ساعت می‌سوزاند. حرکاتی همچون حرکت کوهنوردی و برپی (حرکت ورزشی) نیز به همین میزان کالری  سوز هستند.

 

کالری سوزی کم هزینه

طناب زدن در هر ساعت 861 تا 1074 کالری  می‌سوزاند. این ورزش از جمله روش‌های ساده و کم هزینه‌ای است که کالری  سوزی بالایی دارد. اگر ۱۰۰ پرش از روی طناب در یک دقیقه انجام دهید حدود ۸۰۲ کالری  در ساعت می‌سوزانید.

 

یک روش فوق العاده برای کالری سوزی در 10 دقیقه

در صورتی که فردی با وزن 80 کیلوگرم با سرعت پنج مایل بر ساعت بدود در هر ساعت 606 کالری  می‌سوزاند. دویدن یکی از بهترین‌ روش‌ها برای ورزش کردن بیشتر عضلات بدن است. اگر تنها 10 دقیقه فرصت دارید می توانید با کمی اضافه کردن به شدت دویدن بیشترین کالری  را بسوزانید. این تمرین شامل دویدن های سریع کوتاه است که هر بار سرعت در آن افزایش می یابد.

1 دقیقه:پیاده روی سریع یا در جا زدن

1 دقیقه:دویدن آهسته را شروع کنید تا بدن خوب گرم شود

1 دقیقه:در جا زدن شدید، زانو تا میانه بدن باید بالا بیاید

30 ثانیه:سرعت خود در دویدن را افزایش دهید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

30 ثانیه:حالا سرعت خود را مقداری بیشتر از دفعات قبل بالا ببرید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

30 ثانیه:از دفعه پیش سریعتر بدوید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

30 ثانیه:با همان سرعت دفعه پیش بدوید

30 ثانیه:راه بروید یا آهسته بدوید

1 دقیقه:با نهایت سرعتی که می توانید بدوید

1 دقیقه:آهسته بدوید

1 دقیقه:راه بروید تا بدن سرد شود

ورزش هایی برای بهبود دیسک کمر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ