روش های آسان برای داشتن ابروهای زیبا

parya
داشتن ابروهای زیبا و پرپشت به زیبا نشان دادن چهره کمک زیادی می کند. با روش های آسان برای داشتن ابروهای زیبا آشنا شوید.

داشتن ابروهای زیبا همیشه ارثی نیست بلکه با رعایت نکاتی می توان به زیبا شدن ابروها کمک کرد. روش های طبیعی و غیزطبیعی برای زیبا کردن ابرو وجود دارد که ممکن است بعضی از آن ها روش های سختی می باشد. اما همیشه روش های آسن هم برای انجام کارها وجود دارد. ما در این مقاله این روش های آسان برای داشتن ابروهای زیبا را برای شما معرفی می کنیم. با ما باشید.

داشتن ابروهای زیبا

۱- موچین را دور بیندازید: از آن‌جایی که که استفاده از موچین سخت است، اگر عادت کرده‌اید به صورت روزانه یا هفتگی از آن استفاده کنید، بهتر است این عادت را فراموش کنید؛ به ویژه اگر استفاده از آن را بلد نیستید.

برای داشتن ابروهای زیبا و سالم بهتر است از یک آرایش‌گر حرفه‌ای بخواهید ابروهایتان را درست کند. اگر از یک آرایش‌گر بخواهید ابروهایتان را درست کند تمام نگرانی‌هایتان درباره‌ی ابروهایتان از بین می‌رود و اگر شکل ابروهایتان خراب شد، آرایش‌گر به راحتی آن را درست می‌کند. این روزها سوال اصلی این است که بند بهتر است یا موم؟ ما به شما بند انداختن را توصیه می‌کنیم زیرا برای پوست، لطیف‌تر از موم است. اما یادتان باشد که ابروهایتان را زیاد با بند نازک نکنید و سعی کنید که پهنای طبیعی ابروهای خودتان را حفظ کنید.

۲- زیاده‌روی نکنید: ممکن است در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و ویدئوهای زیادی ببینید که ابروهای خیلی کشیده یا نازک را نشان می‌دهند، اما بهتر است تا جایی که امکان دارد فرم طبیعی ابروهایتان را حفظ کنید و آن‌های را خیلی نازک، کوتاه یا کشیده نکنید.

هر روز ابروهایتان را برندارید؛ زیرا اگر هر روز موهای ابرو را بردارید، بعد از مدتی رشد آنها متوقف خواهد شد. به ابروهای خود زمان بدهید تا رشد کنند و سپس آنها را تمیز کنید و خط بیندازید.

ابروهایتان را با برس ابرو شانه کنید تا موهای آن، همه در یک جهت باشند، فراموش نکنید آن‌ها را به سمت بالا شانه بزنید و با مداد جاهایی از ابرو که کم‌پشت یا خالی است را درست کنید. برای زیباتر شدن می‌توانید مداد را کمی بالاتر از قوس ابرو بکشید و با این کار کمی ابرو را بالاتر ببرید.

۳- آن‌ها خواهر هستند، دوقلو نیستند: اگر سعی کنید ابروهایتان کاملا متقارن و شبیه به هم شوند، دیوانه می‌شوید. این جمله را به یاد داشته باشید «ابروهایتان مثل خواهر هستند، دو قلو نیستند». این جمله به این معنا است که آنها مثل هم هستند، ولی کاملا یکسان نیستند. طبیعتا صورت ما متقارن نیست و همیشه یکی از ابروها کمی بالاتر از دیگری است.

۴- رنگ کنید: اگر ابروهایتان آن‌قدر کم‌رنگ است که به سختی می‌توان آن‌ها را دید، ساده‌ترین راه این است که آن‌ها را رنگ کنید. اگر ابروهای کم‌رنگ دارید، آن‌ها را خاکستری کنید؛ یا اگر می‌خواهید ابروهایتان را تیره‌تر/روشن‌تر کنید، ساده‌ترین راه، رنگ کردن آن‌ها است، تا در کمتر از یک ساعت آن‌ها را تغییر دهید. می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا از آرایش‌گرتان بخواهید به شما در انتخاب رنگ و رنگ کردن کمک کند.

۵- آن‌ها را برجسته کنید: برجسته کردن ابرو یکی از بهترین روش‌های زیبا کردن فرم آن‌ها و درخشان‌تر کردن چهره است. می‌توانید کمی روشن‌کننده روی استخوان پیشانی و بالای قوس ابرو بمالید و با این کار ابرو را برجسته کنید.

ابروهای پرپشت با این ماده

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ