معرفی میان وعده هایی با کالری کمتر از 100

toranj
با میان وعده های کالری کمتر از 100 به خوبی می توانید همیشه سیر باشید و لاغر شوید.

به گزارش الودکتر: برای اینکه هیچوقت احساس گرسنگی نکنید و با خوردن شیرینی ها به افزایش وزنتان خیره نشوید بهتر است از میان وعده ایی با کالری کمتر از 100 استفاده کنید.

نصف پیمانه بستنی

به عنوان یکی از کم کالری ترین دسرها و تنقلات اصلاً بستنی کرم کارامل به ذهنتان نمی آید! درست است؟ اما بستنی وقتی که به شیوه سنتی تولید می شود، می تواند یک میان وعده کم کالری محسوب شود. فرآیند آهسته ساخت بستنی در روش سنتی، چربی و کالری را کاهش می دهد اما بافت بستنی را حفظ می کند. نیم فنجان یا دو قاشق بستنی سنتی تنها 100 کالری دارد (2 گرم چربی اشباع، 45 میلی گرم سدیم، 20 میلی گرم کلسترول و 15 گرم کربوهیدرات).

6 فنجان پاپ کورن تهیه شده در مایکروویو

پاپ کورن یا ذرت بوداده به عنوان یکی از تنقلات کم چربی شناخته می شود ، البته اگر در تهیه آن از کره زیاد استفاده نکرده باشید. انواع پاپ کورن آماده شده در مایکروویو در 6 فنجان حدود 100 کالری (0.5 گرم چربی اشباع، 220 میلی گرم سدیم، 0 میلی گرم کلسترول و 24 گرم کربوهیدرات) خواهد داشت. محتوای فیبر آن همچنین می تواند به شما کمک کند تا مدت طولانی تری احساس سیر بودن بکنید.

ساندویچ لقمه پنیری یا همان کسادیا

ساندویچ لقمه پنیری با نان ذرت هم می تواند به عنوان یک میان وعده کم کالری به حساب بیاید، مخصوصاً هنگامی که به تعداد لقمه های خود نیز توجه می کنید! کمی پنیر کم چرب رنده شده روی یک تکه نان ذرت که به مدت 20 ثانیه در مایکروویو قرار داده شده است، می تواند یک میان وعده سریع باشد که حاوی تنها 100 کالری (1.3 گرم چربی اشباع، 182 میلی گرم سدیم و 6 میلی گرم کلسترول) است.

ماست کم چرب با طالبی

نیم فنجان ماست به تنهایی حاوی 14 گرم پروتئین سالم است و می تواند به شما کمک کند تا احساس سیری طولانی تری داشته باشید (مانند فیبر). اگر یک تکه کوچک (یک قاچ) طالبی یا خربزه را هم به آن اضافه کنید، کل کالری این دو، در حدود 100 کالری (0.7 گرم چربی اشباع، 468 میلی گرم سدیم، 5 میلی گرم کلسترول) خواهد شد.

3 بیسکوییت کراکرز با پنیر

3 بیسکوییت کراکرز ترد و پر از فیبر را با پنیر کم چرب ترکیب کنید تا حملات گرسنگی را از خود دور کنید. در واقع ترکیب این دو تا با هم ترکیب فیبر و کلسیم است. برای تهیه این میان وعده، یک تکه پنیر کم چرب را میان سه کراکر (1.2 گرم چربی اشباع، 397 میلی گرم سدیم، 7 میلی گرم کلسترول) تقسیم کنید.

14 عدد بادام

آجیل هایی مثل بادام حاوی فیبر و پروتئین بالایی هستند. این قبیل مغزیجات میان وعده ای عالی هستند که می توانید همیشه در جیب یا کیفتان همراه خود داشته باشید. حمل آنها بسیار آسان است و فضای زیادی هم نمی گیرند. چهارده عدد بادام روی هم رفته کمتر از 100 کالری (0.63 گرم چربی اشباع، 0 میلی گرم سدیم، 0 میلی گرم کلسترول) خواهند داشت.

6 عدد چوب شور

چوب شورها یکی دیگر از میان وعده های پرطرفدار و خوش طعم و البته کم کالری هستند. شش عدد چوب شور کامل کمتر از 100 کالری و بیش از 3 گرم فیبر دارد (0.4 گرم چربی اشباع، 257 میلی گرم سدیم، 0 میلی گرم کلسترول).

میان وعده های کم کالری برای روزهای تعطیل!
11خوراکی کم کالری برای میان وعده توپولی ها!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ