قوی ترین آنتی بیوتیک را طبیعی با انار تهیه کنید

sahar.d
انار سرشار از آنتی اکسیدان است و برای درمان عفونت بسیار مفید است.

 انار سرشار از ویتامین C است که برای درمان کم خونی، فقرآهن و همچنین جلوگیری از سرماخوردگی تاثیرگذار است. پتاسیم موجود در انار باعث پیشگیری ازبیماری قلبی وعروقی می شود و از پوکی استخوان زنان در بعد از یائسگی جلوگیری می کند .در این مطلب دستور تهیه یک آنتی بیوتیک قوی با انار را به شما آموزش می دهیم.

فواید انار برای سلامتی

  • خاصیت آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی)انار، آنتی اکسیدان انار۳ برابر چای سبزاست وهمانطورکه می دانید وظیفه آنتی اکسیدان ها حفاظت از بدن دربرابراسترس ها ، وآلودگی های شیمیایی ،ومقابله با انواع سرطان هامی باشد .
  • انار جلوی مسدود شدن رگ ها و درنتیجه بیماری قبلی را می گیرد به این صورت که ازاکسیده شدن LDL (چربی بد خون )جلوگیری می کند و مانع ازچسبیدن پلاکت های خونی به هم و لخته شدن خون می گردد، یعنی چربی خون و درنتیجه فشارخون راکاهش می دهد.
  • انار به زیبایی پوست کمک کرده وازسرطان پوست جلوگیری می کند (مقابله با رادیکال های آزاد که به دیواره پوست برخورد می کنند وآنها راتخریب می کنند ).
  • انار جزء میوه های ادرارآوراست و کلیه را فعال کرده وبی نظمی واختلال درآن راکاهش می دهد .
  • اناربیماری های عفونی را از بدن دورمی کند و آب این میوه دررفع تشنگی موثر است ودردرمان تب وگلودرد بسیار سودمند است.
  • هسته آن ازپیرشدن پوست محافظت می کند ومصرف منظم آن باعث می شود که انسان حدود ۵ سال جوان تر به نظربیاید .
  • فایده دیگر انار براثرمخلوط آن با عسل بوجود می آید و خوردن آن برای گوش درد مفید است برای قوی شدن چشم وبهبود بینایی و سالم ماندن دندان و حتی لثه هم سودمند است و خوردن آب انارصدای گرفته راهم درمان می کند .
  • مصرف روزانه نصف لیوان آب انار برای زنان باردار، از آسیب های مغزی و زایمان زودرس جلوگیری می کند و همچنین باعث کاهش استرس و تشویش در زنان یائسه می شود.
  • انار در کاهش وزن هم می تواند مؤثر باشد، چون درهضم غذا وانجام فعالیت های گوارشی نیزکمک کننده می باشد .

دستور تهیه آنتی بیوتیک با انار

با پختن انارآنتی بیوتیک خیلی قوی بوجود می آید که هر نوع عفونت ناشی از سرما خوردگی مانند گلو درد ، گوش درد ،وعفونت های ریه ها و…… را ترمیم و درمان می کند.

یک عدد اناررا روی شعله پخش کن با حرارت خیلی کم قرار بدهید تا آهسته آهسته توی خودش به مدت ۲۰ دقیقه بجوشد وپخته شود. فقط دقت کنید که نسوزد برای همین گاهی آن را بچرخانید.

 پس ازپخته شدن پرده ها ورگه های داخلش را هم با دونه های پخته شده میل کنید فراموش نکنید که شب قبل ازخواب باید میل شود وبعدازآن چیزی خورده نشود.

 درصورت عفونت های شدید بهتراست ۳ شب این کاررا تکرارکنید.

انار را با پیه آن بخورید!

معجزه ی باور نکردنی جوشانده ی پوست انار

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ