سفید کردن پوست دست ها و پاها در هفت روز

parya
شاید شنیدن سفید کردن پوست دست ها و پاها در هفت روز برایتان تعجب آور باشد اما این مقاله را بخوانید و با معجزه ی پوست پرتقال برای این کار آشنا شوید.

اگر قصد حضور در مهمانی دارید که لباستان خیلی پوشیده نیست و از تیرگی دست و پای خود رنج می برید نگران نباشید، باسفید کردن پوست دست ها و پاها در هفت روز آشنا شوید.

استفاده از پوست پرتقال برای سفید کردن پوست

پرتقال حاوی ویتامین E است که به سفید کردن پوست کمک میکنه. همچنین جریان خون رو افزایش میده و باعث روشن تر و درخشان شدن پوست میشه.

روش استفاده اول

مقداری پوست پرتقال خشک شده رو پودر کنین و سپس این پودر رو با دو قاشق غذاخوری از دلمه شیر سرد مخلوط کنین. این مخلوط رو روی دست ها و پاهای خود بمالین. پس از گذشت 20 دقیقه، به آرامی اون را به صورت دایره ای بمالین تا از روی دستتون پاک بشه. برای گرفتن نتیجه سریع تر و بهتر این کار رو به طور مرتب تکرار کنین.

روش دوم استفاده

به عنوان جایگزین روش بالا، میتونین اسکراب پوست پرتقال درست کنین تا دستها و پاهاتون رو روشن کنین. دو قاشق غذاخوری پودر پوست پرتقال، دو قاشق چای خوری عسل و یه قاشق چای خوری شکر قهوه ای رو با هم ترکیب کنین. اگه شکر قهوه ای نداشتین میتونین از شکر معمولی سفید استفاده کنین. این مواد رو خوب مخلوط کنین و سپس اون رو به آرامی روی دست ها و پاهای خودتون بمالین. بعد از گذشت 15 دقیقه، دست و پاتون رو با آب تمیز پاک کنین.

چطور پوست دستمان را سفید کنیم

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ