بیرون کشیدن مار از گلوی یک نوجوان+ویدیو

یک پسر نوجوان که یک مار زنده را قورت داده بود تا نزدیکی مرگ رفت، چون به گفته پزشکان مار به مدت پنج ساعت در گلوی او جا خوش کرده بود.

یک پسر نوجوان که یک مار زنده را قورت داده بود تا نزدیکی مرگ رفت، چون به گفته پزشکان مار به مدت پنج ساعت در گلوی او جا خوش کرده بود.
این نوجوان ۱۶ ساله بنگلادشی وقتی مشغول ماهیگیری بود،‌یک مار هندی خاردار ۶ اینچی را گرفت و آن را بین دندان‌هایش قرار داد.

ویدیوی بیرون کشیدن ماهی از گلوی یک نوجوان
اما ماهی از دهانش سر خورد و رفت سمت گلویش. او به خانه برگشت و خانواده‌اش متوجه حضور مار در گلویش شدند و تلاش کردند آن را بیرون بکشند. اما مار جلوتر رفت. کم کم نفس‌کشیدن برای او سخت شد و او را به بیمارستان دانشکده پزشکی داکا بردند اما پزشکان پس از معاینه چیزی نیافتند. آنها تصمیم گرفتند یک عمل جراحی اورژانسی انجام دهند که در آن جلوی گلوی او را به اندازه‌ی یک حفره بریدند و یک لوله در دهانه‌ی نای او قرار دادند تا به نفس‌کشیدن‌اش کمک کنند. پنج ساعت پس از اینکه حادثه رخ داد، پزشکان دم مار را گرفتند و از حفره‌ای که ایجاد کرده بودند بیرون کشیدند.
آنها توانستند با یک جفت انبر مار را که حالا دیگر مرده بود بیرون بکشند.


کانوسنا، جراح گفت: «این دومین باری بود که به چنین چیزی برخورده بودم. مورد دیگر مرد ۴۵ساله‌ای بود که از روستایی در ۳۰۰کیلومتری پایتخت آمده بود. اما او زمانی رسید که ۱۲ساعت از بلعیدن گذشته بود و به همین دلیل جان سپرد.
(منبع: mirror)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ