سرگروهبانی که جلوی صدها خودکشی را گرفته است+‌ویدیو

mojtaba
پل گلدن کیت سانفرانسیکو شاید بسیار زیبا باشد، اما بیش از همه شهرتش مدیون خودکشی‌های زیادی است که از روی آن انجام می‌شود.

پل گلدن کیت سانفرانسیکو شاید بسیار زیبا باشد، اما بیش از همه شهرتش مدیون خودکشی‌های زیادی است که از روی آن انجام می‌شود.
بیش از ۱۵۰۰ نفر از این پل ۷۵ ساله پریده‌اند و این آمار پل گلدن گیت را به یکی از مشهورترین مقاصد خودکشی در جهان تبدیل کرده است. میله‌های بلندی که اخیراً به پل اضافه شده، تنها آمار خودکشی از روی این پل را ترسناک‌تر کرده است.
اما در ویدیویی با عنوان «نگهبان پل گلدن گیت» شاهید داستانی خواهید بود که کمتر درباره‌اش حرف زده شده است، داستان متخصصین جلوگیری از خودکشی.

ویدیویی درباره نگهبان پل گلدن گیت

در این ویدیو سرگروهبان کوین بریگز را می‌بینیم که در طول ۲۶ سال خدمتش در نیروی پلیس، جان صدها هزار نفر را که قصد داشتند از روی نرده‌های پل بپرند، نجات داده است.
از آنجایی که تلاش‌ها برای خودکشی به ندرت گزارش می‌شود بریگس زمانی که گشت‌زنی را آغاز کرد شوکه شد. او گفت: «وقتی به واحد گشت آمدم اصلا نمی‌دانستم روی این پل چه اتفاقاتی می‌افتد.»
همچنین سروان لیزا لوکاتی همراه با بریگز جزییات مواردی را که موفق به جلوگیری از خودکشی شده‌اند به تفصیل توضبح می‌دهند.
به گفته لوکاتی، موفقیت آن‌ها در جلوگیری از خودکش روی پل ۸۰ تا ۹۰ درصد بوده است.
اما حتا بریگز هم نمی‌تواند همه را نجات دهد.


او گفت: «در طی سال‌های خدمتم تنها یک نفر را که قصد خودکشی داشت نتوانستم متقاعد کنم. ۴۰ دقیقه تا یک ساعت با او حرف زدم. بعد او برگشت به طرف من و گفت: «کوین، حالا باید بروم.»
لوکاتی هم مورد دیگری را به یاد می‌آورد که بریگز نصف شب بیش از هفت ساعت با یک مرد روان‌پریش حرف زد و در نهایت او پذیرفت که از نده بالا بیاید.
لوکاتی گفت : ما از او پرسیدیم که دلیل کوتاه آمدنش از خودکشی در آخرین لحطه چه بوه، او گفت کوین به من گفت هرگز تسلیم نخواهد شد.»
(منبع: yahoohealth)

آیا خودکشی ارثی است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ