ستارگان مخالف جراحی پلاستیک (۴): کیت بلانشت، شارلیز ترون

mojtaba
ستاره‌ها همیشه باید ستاره بمانند، تا جایی که می‌توانند. تا یک جایی با آرایش و پوشش‌های متنوع و از جایی دیگر با جراحی پلاستیک.

ستاره‌ها همیشه باید ستاره بمانند، تا جایی که می‌توانند. تا یک جایی با آرایش و پوشش‌های متنوع و از جایی دیگر با جراحی پلاستیک. جراحی اجزای صورت، کشیدن پوست و بوتاکس بخش ثابت زندگی سترگان سینمایی است. اما در بین آن‌ها کسانی هم هستند که نمی‌خواهند به این قاعده تن بدهند.

کیت بلانشت ۴۵ سال سه بچه
کیت بلانشت، بازیگر مشهور هالیوود که به خاطر بازی در فیلم‌هایی مثل بابل، ارباب حلقه‌ها، هوانورد و الیزابت به شهرت رسید، به طور کل مخالف عمل جراحی نیست. او صرفا از عواقب احتمالی‌اش می‌ترسد. به این دلیل است که او به مجله فشینستا گفت: «من فقط خیلی می‌ترسم که در بلندمدت چه اتفاقی خواهد افتاد. در پایان اگر همه کارها را انجام دهد… آخر کار است که نتیجه‌اش را می‌بینید. این برای من قابل تحسین نیست، تاثرآور ا ست.

شارلیز ترون ۳۹ ساله یک بچه
این بانوی اهل آفریقای جنوبی، یکی از زیباترین زنان جهان است، بنابراین جالب‌تر است اگر بشنوید که زیبایی او کاملا طبیعی است.
او که به خاطر بازی در فیلم هیولا جایزه اسکار را برده، مخالفتی با جراحی احتمالی زیبایی در آینده ندارد. شارلیز ترون در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که در آینده زیر تیغ جراحی بروم. اما واقعیتش این است که من هنوز در دهه‌ی ۳۰ سالگی زندگی‌ام هستم. شاید وقتی در دهه‌ی ۶۰ سالگی‌ام باشم نظرم عوض شود.»
عوارض جراحی‌های زیبایی
وقتی افراد برای زیباترشدن به هر دری می‌زنند گاهی هم بهایی بس گزاف، شاید به قیمت خانه‌نشینی در تمام عمر را می‌پردازند.
یکی از روش‌های جراحی زیبایی که در حال رواج است، تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک و ترمیم بخش‌هایی از صورت است که به دلیل دخالت افراد سودجو و غیرمتخصص در سال‌های اخیر تبدیل به یکی از جراحی‌های پرخطر شده است، تا جایی که دکتر کلانتر هرمزی، رئیس انجمن جراحان پلاستیک ایران، می‌گوید: هیچ یک از ژل‌های تزریقی در کشور استاندارد نبوده و استفاده از آنها منجر به عوارض فراوانی در سر و صورت می‌شود.
وی با اشاره به این که این ژل‌ها با نام «ژل پاژ» برای از بین بردن چین و چروک، حجم دادن و شکل دادن سرو صورت و برخی اندام‌های بدن استفاده می‌شود، می‌گوید: صدمات ناشی از استفاده از این ژل‌ها به صورت آبسه، تورم، عفونت، قرمزی، ناصافی صورت و آویزان شدن (ریختگی) صورت و عوارض متعدد دیگر بروز می‌کند و لذا توصیه می‌شود حتی الامکان از ژل‌های مذکور استفاده نشده و در صورت نیاز نیز حتماً در این خصوص با جراح پلاستیک مشورت شود.
وی دلیل مردود بودن استفاده از این ژل را چنین عنوان می‌کند: ژل پاژ ماده‌ای مصنوعی است و چند سالی از تولید آن برای کشورهای بلوک شرق می‌گذرد که متاسفانه به عنوان یک پرکننده حجمی و با مقادیر زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌
(منبع: celebhealth)

مطالب مرتبط:
ستارگان مخالف جراحی پلاستیک (۱): جولیا رابرتز، کیت وینسلت
ستارگان مخالف جراحی پلاستیک (۲): مریل استریپ و جودی فاستر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ