کمک مالی کم‌نظیر برای یک معلول کتک خورده+ویدیو

mojtaba
افرادی از سراسر جهان ۲۸۵ هزار پوند برای یک بازنشسته که در خارج از خانه مضروب شده و یک چشمش را از دست داده، کمک مالی کردند.

افرادی از سراسر جهان ۲۸۵ هزار پوند برای یک بازنشسته که در خارج از خانه مضروب شده و یک چشمش را از دست داده، کمک مالی کردند.
آلن بارنز ۶۷ساله که ترقوه‌اش شکسته، پس از اینکه افرادی ناشناس در ۲۵ ژانویه به او حمله کردند، می‌ترسد به خانه برگردد.
کتی کالتر پس از اینکه از حمله به آلن خبردار شد، صفحه‌ای در اینترنت باز کرد تا ۵۰۰ پوند کمک مالی برای او جمع کند.
خبر این درخواست کمک در سراسر جهان پخش شد و از هلند گرفته تا کانادا عده‌ی زیادی کمک مالی کردند. نیاز مالی آلن به سرعت رفع شد و حالا ۱۶۸۰۳ نفر مجموعا ۲۱۷۳۰۹ پوند پول به او داده‌اند.

ویدیویی درباره کمک مالی به معلول مضروب شده
در صفحه‌ی اختصاصی جمع‌آوری اعانه آمده…
یکشنبه شب آلن بارنز ۶۷ ساله بیرون از خانه‌اش در هیلساید پلیس در لاوفل مورد ضرب و شتم قرار گرفت. آلن با چند نقص در بینایی و رشد به دنیا آمد، چون مادرش در دوران بارداری به سرخجه مبتلا شد. وقتی عده‌ای از افراد شرور به قصد دزدی از او کتکش زدند و یکی از ترقوه‌های استخوانش شکست و شدیدا آشفته رها شد، آلن آنقدر ترسیده که دیگر نمی‌تواند به خانه‌اش برگردد. به همین دلیل او با کمک خواهرش به دنبال یک منزل جدید است. من سعی می‌کنم ۵۰۰ پوند برای کمک به آلن جمع‌آوری کنم تا هزینه‌ جابه‌جایی خانه‌اش جور و احساس امنیت برای او و خانواده‌اش تامین شود. پس از اینکه داستان زندگی او را در نشریه‌ی میرور خواندم بسیار ناراحت‌ شدم از اینکه چطور کسی می‌تواند آنقدر سنگدل باشد که به یک معلول حمله کند. ما نمی‌توانیم آنچه را که رخ داده محو کنیم، اما با اندکی کمک می‌توانیم آینده را برای یک نفر زیباتر کنیم و هزینه‌ی خانه  جدیدش را تامین کنیم.
از همه‌ی شما متشکرم.
بارنز به بی‌بی‌سی گفت: «‌درباره‌‌ی جمع‌آوری اعانه برای خیریه‌ها شنیده‌ام، اما من فقط یک ترقوه‌ام خرد شده، انتظار چنین پاسخی نداشتم.»
(منبع: میرور)

مطلب مرتبط:
مسابقه دوی خیریه برای کمک به معلم مبتلا به ALS+ویدیو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ