زن ۳۲۰ کیلویی از تخت بیمارستان پایین نمی‌آید+گزارش تصویری

mojtaba
یک زن که دچار بیماری چاقی مفرط است، پس از جراحی بای‌پس معده، به رغم اینکه پزشکان گفته‌اند اگر حرکت نکند جانش در خطر است، حاضر نیست راه برود.

یک زن که دچار بیماری چاقی مفرط است، پس از جراحی بای‌پس معده، به رغم اینکه پزشکان گفته‌اند اگر حرکت نکند جانش در خطر است، حاضر نیست راه برود.
وقتی پائولین پاتر ۵۱ ساله از ساکرامنتوی کانادا در مجموعه برنامه تلویزیونی چاقی ۲۷۰ کیلویی تی ال سی شرکت کرد، وزنش حدودا ۳۲۰ کیلوگرم بود؛‌ در آنجا او کاملا به پسر ۲۱ ساله‌اش دیلون وابسته بود و بدون او نمی‌توانست تکان بخورد. اما پس از آنکه فهمید وزنش چه اثر مخربی بر سلامتی‌اش می‌گذارد، تصمیم گرفت همراه پسرش به هوستون تگزاس برود. در آنجا پائولین می‌توانست تحت درمان متخصص چاقی دکتر یونان نورارادان قرار بگیرد.
اما با وجود اینکه گفته شد پس از عمل جراحی بای‌پس معده، مقداری از وزنش کم شده، پائولین گفت که به خاطر پسرش این کار را انجام داده و بلافاصله شروع به بهانه‌جویی کرد تا برای ادامه‌ی درمان از روی تخت بلند نشود.
دکتر نوزارادان به خبرنگاران گفت: «اما باید خودش درباره‌ی سلامتی‌اش تصمیم بگیرد، اگر نخواهد، عمل جراحی‌اش کار بیهوده‌ای خواهد شد. این آخرین شانس اوست، امیدوارم از آن استفاده کند.»
با وجود این که دکتر نورارادان توضیح داد که او زندگی‌اش را به خطر انداخته و ممکن است لخته‌شدن خون جانش را بگیرد، پائولین با گریه از بلندشدن از روی تخت خودداری می‌کند.
او به دکتر گفت: «یکی از عضلات شکمم کشیده شده و می‌دانم شما همیشه فکر می‌کنید بهانه می‌آورم، اما واقعا اذیتم می‌کند.»
پائولین همچنین تاکید کرد: «من تازه در روز پنجم پس از یک عمل جراحی بزرگ هستم.»
دکتر نوزارادان به او یادآور شد که بیماران معمولا دو روز پس از انجام عمل جراحی بای‌پس شکم مرخص می‌شوند. تو بهانه‌هایی می‌آوری که پذیرفتنی نیست. من می‌خواهم بیرون از اتاق ببینمت.»

عکس‌های بیشتر را در پایین صفحه ببینید
اما پائولین همچنان بهانه می‌آورد و گریه‌کنان به دکتر می‌گفت که شما نمی‌توانی و نباید انتظار داشته باشید که من با این سرعت خوب بشوم.
از آنجایی که او نمی‌تواند راه برود، انتخاب دیگری ندارد به جز اینکه یک عمل جراحی پرخطر دیگر را برای گذاشتن یک فیلتر لخته خون در پایش انجام دهد. و بعد از گذشت چندین ماه در بیمارستان پائولین سرانجام آماده مرخص شدن شده بود، اما باز هم درخواست دکتر برای بلندشدن از تخت را رد کرد. دکتر نوزارادان که نگران است پائولین نهایتا کاری کند که عمل جراحی‌اش نتیجه‌ای نداشته باشد، تاکید کرده که او سرسخت‌ترین بیماری است که در طول دوران کار حرفه‌ای‌اش دیده است.
در حال حاضر تمام کارهای پائولین را پسرش، همراه با خواهرزاده‌اش مگان انجام می‌دهند، پائولین درباره وضعیت خود گفت: «من کاملا در دام این جسم‌ام افتادم. احساس می‌کنم هر روز دارم می‌میرم.»
با این همه او نمی‌تواند دست از خوردن بکشد. پائولین به خبرنگاران گفت که از زمان کودکی با مشکل وزن‌اش دست و پنجه نرم کرده است. وقتی که او بچه بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند و او اغلب گرسنه می‌ماند، چون مادرش خانه‌دار بود و نمی‌توانست برایشان غذا تهیه کند. و بعد پدر و مادرش دوباره زندگی در کنار هم را از سر گرفتند و غذا بیش از حد در اختیار پائولین بود.
(منبع: دیلی میل)

مطلب مرتبط:
این بچه ۱۰ ماهه ۲۰ کیلو وزن دارد+ویدیو

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ